Isokokoisen lapsen nukuttaminen rattaissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hissukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Scootereissa on makuupituus 90cm. :wave:

Meidän 2v8kk on varmaan nyt himpun yli 90cm ja mahtuu aivan loistavasti vielä niissä pötköttämään.
Selkänoja menee kyllä niin alas, että ei se haittaa nukkumista (oisko ollu 135 astetta..)

Suosittelen näitä kyllä lämpimästi!!!!

No nyt mittasin! 105 on jos mittaa ihan päästä päähän, mut ei kyllä lapsen jalat ainakaan voi ihan sinne uloimpaan reunaan mennä kun siinä on semmonen "mutka", eikä pääkään oo varmaan siellä ihan reunassa kovinkaan kiva :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
ai tossa olikin jo tullut että ei mene ihan makuuasentoon :D Mutta mistä toi 105cm tulee?! En oo kyllä ite mitannu mut jokapaikassa lukee 90cm.

Ihan ite mittasin... päästä päähän: eli mitasssa mukana jalkatuki :)

No, mä kyl ainakin nukuttaisin lapsen niin et jalat saa olla tukevasti eikä sen reunan päällä ;)

Mut mä kattelin ennen kun noi ostettiin teutonian timmyjä, niissä menee ihan makuuasentoon. Ovat vaan huomattavasti hinnakkaammat mut jos käytettynä löytäisit!

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Scootereissa on makuupituus 90cm. :wave:

Meidän 2v8kk on varmaan nyt himpun yli 90cm ja mahtuu aivan loistavasti vielä niissä pötköttämään.
Selkänoja menee kyllä niin alas, että ei se haittaa nukkumista (oisko ollu 135 astetta..)

Suosittelen näitä kyllä lämpimästi!!!!

Nyt tää heiluu kahden vaiheilla. :whistle:
Saattaa kyllä olla että näihin päädytään. Varsinkin jos muissakin rattaissa on sama homma ettei selkänojaa saa ihan alas. Jotain täytyy keksiä, ei noissa liian pienissä yhdistelmissäkään varmaan kiva ole nukkua. :/

Käy testaamassa, kun emmaljungan isot rattaat, tai no selkänoja, menee 4 asentoon, tuo lienee niistä se toisiksi alin? Meillä nukkuu joka päivä noissa, kun ei löytynyt sopivia yhdistelmiä. 98cm esikoinenkin mahtuu niissä nukkumaan, ja mikä parasta, istumaan kuomun alla!! Mutta raceissa myös, meillä on molemmat :ashamed:

Mun mielestä Scootereissa voi aivan hyvin nukuttaa yli puolivuotiasta. Menee siis lähes makuuasentoon. Mitä lyhyempi lapsi, sitä alemmaksi pää jää ja asento on oikein hyvä nukkumiseen.

Voihan vastasyntynyttäkin kuljettaa kaukalossa, onko se makuuasennossa...

No toki voi jos puoli-istuva asento on hyvä nukkumiseen :whistle: Kyllä meilläkin noi ostettiin sen takia että tilapäisesti voi nukkua kun matkiksissa ei pysty (niissä kyllä selkänoja menee alemmas mut jalat jää ilmaan roikkumaan) mutta en silti itse joka päivä haluais lasta nukuttaa tossa asennossa. No, jokainen tavallaan :D

Yhteistyössä