isojen koirarotujen juoksut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
meillä sekarotuinen koira, jossa on isoja rotuja. ikää 7 kk... eihän sillä voi vielä olla juoksut?? eiks isoilla koirilla ne oo kuitenkin vasta myöhemmin?

tolla on toi värkki turvonnut, ja jotain möhnää oli lattialla, mut ei näytä kyl vereltä....

ja pyyhkäisin paperilla, ni ei siihen mitään jäänyt... vuotaako ne paljon yleensä?

meillä ollut joskus pikkuinen koira ku olin pieni, ei noista isojen rotujen juoksuista oo tietoo....

Juoksuaika on yksilöllistä. Meidän seropi saku-kaukkari, sil oli eka juoksu noilla main. Veripisaroita alkaa tulla pian lattialle ym.,missä makaa,jos juoksu on alkanut. Isoilla koirilla harvemmin,meillä 1,3v. välein,mut kestää 3 viikkoa.

en muuta sano...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
meillä sekarotuinen koira, jossa on isoja rotuja. ikää 7 kk... eihän sillä voi vielä olla juoksut?? eiks isoilla koirilla ne oo kuitenkin vasta myöhemmin?

tolla on toi värkki turvonnut, ja jotain möhnää oli lattialla, mut ei näytä kyl vereltä....

ja pyyhkäisin paperilla, ni ei siihen mitään jäänyt... vuotaako ne paljon yleensä?

meillä ollut joskus pikkuinen koira ku olin pieni, ei noista isojen rotujen juoksuista oo tietoo....

Vuotaako nartuilta juoksujen aikana paljon verta?
Onko urokset vai nartut yleensä rauhallisempia?
Huonoja puolia nartussa ja uroksessa?
Kultaisennoutajan luonne?
Olen kyllä lukenut netistä tietoa,mutta haluaisin kuulla teiltä kultaisten omistajilta mielipiteitä.