isojalkaisia naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joSSSu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kengän koko 45.
Asutaan kuopiossa joten ei toivoakaan tanssikengistä tai normaaleistä kengistä.
Yleensä koristossu lookkia(vaate tyyli siis sporttinen sitä myöten)

Niin joo marketeista alemyynnistä , kun niihin jää yleensä ne isoimmat koot.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
44 ois aina passeli. Ja miesten kenkäosastolla käyn. onneks nykyisin niissä ei kauheesti eroa ole.

joo ei oo..mut ne on yleensä pelkkää ruskeeta,mustaa(ainakin cittari,prisma)..sen takii urheiluosasto on parempi.

Kun sekin että on pitkä jalka niin on hitusen leviämmät varpaat sekä korkee jalkaholvi?(no siitä kohtaa mihin yleensä tulee se korkkareiden etukaarre)

No ei kyl missään myyty isoja kenkiä ku vähä googlasin, siis ainakaan Suomessa. Seksikaupoissa oli kyl kenkiä mut nehän on sitten niillä järjettömillä koroilla...

Helsingissä on semmoinen kuin kenkämarski. On manskulla stockan kohdalla suunnilleen ja siellä oli 46 kokoon saakka naisten kenkiä.

Kävin siellä niin yksi vanhempi nainen tuumas toiselle että eihän näitä käytä kuin drag queenit ja nauroivat päälle. Mä pidin suuni kiinni mutta mulkaisin pahasti ja huomasivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Helsingissä on semmoinen kuin kenkämarski. On manskulla stockan kohdalla suunnilleen ja siellä oli 46 kokoon saakka naisten kenkiä.

Kävin siellä niin yksi vanhempi nainen tuumas toiselle että eihän näitä käytä kuin drag queenit ja nauroivat päälle. Mä pidin suuni kiinni mutta mulkaisin pahasti ja huomasivat.

:whistle: hmm..pitäiski joskus tulla siihen asioimaan ku rikastuu..kassotaan mitä tykkäisvät siitä ku toisiks isointa kokoa ehtisin.. :laugh:

mut oikeesti vähän asiaton huomautus tommonen

oon 188 pitkä ja saatan löytää Haloselta kenkiä, jos hyvä tsäkä käy. Yleensä käyn Helsingissä Kenkämarskissa ja bellissimassa sekä Tampereella speciaalissa vai mikä hitsi olikaan. Ostan aina kerralla enemmän eli paksu kukkaro pitää olla mukana. Nii ja siis kengän koko 44-46.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Isokenkä:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
mun pitää ihan v*ttuillakseni hypätä tähän pinoon :D

popon koko on 36 :)

Oot sitten ihan murkku vielä. Mun 12v tytöllä on 36 jalka.

Itellä on 41

Niin ja meidän poika 6v jyrää kohta ohi kun sillä on 32-33kenkä..

mähän olen kohta jo keski-ikäinen :D. eikä tuo tassu tuosta enää onneks kasva :D

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
http://www.klingel.fi/cgi-bin/klingelfi/k2/home.html
Ja vaikka pituus riittäisi niin sitten se kirraa tosta jalkapöydästä :(

niimpä...mulla ottaa siitä kiinni, mut sit leveyski on ku sukellys räpylä :ashamed: :laugh:

Yhteistyössä