Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:44 ois aina passeli. Ja miesten kenkäosastolla käyn. onneks nykyisin niissä ei kauheesti eroa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla kenkä 40-42 mallista riippuen ja pituutta 178cm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla kenkä 40-42 mallista riippuen ja pituutta 178cm
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Multa löytyy pituutta n.186
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Helsingissä on semmoinen kuin kenkämarski. On manskulla stockan kohdalla suunnilleen ja siellä oli 46 kokoon saakka naisten kenkiä.
Kävin siellä niin yksi vanhempi nainen tuumas toiselle että eihän näitä käytä kuin drag queenit ja nauroivat päälle. Mä pidin suuni kiinni mutta mulkaisin pahasti ja huomasivat.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mun pitää ihan v*ttuillakseni hypätä tähän pinoon
popon koko on 36![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isokenkä:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mun pitää ihan v*ttuillakseni hypätä tähän pinoon
popon koko on 36![]()
Oot sitten ihan murkku vielä. Mun 12v tytöllä on 36 jalka.
Itellä on 41
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Isokenkä:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mun pitää ihan v*ttuillakseni hypätä tähän pinoon
popon koko on 36![]()
Oot sitten ihan murkku vielä. Mun 12v tytöllä on 36 jalka.
Itellä on 41
Niin ja meidän poika 6v jyrää kohta ohi kun sillä on 32-33kenkä..
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:http://www.klingel.fi/cgi-bin/klingelfi/k2/home.html
Ja vaikka pituus riittäisi niin sitten se kirraa tosta jalkapöydästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Multa löytyy pituutta n.186
Oho,oletpas pitkä
Kuinka pitkä miehesi on jos sellainen löytyy?