V
"vieras"
Vieras
Meillä tosi iso vauva 4kk neuvolassa nyt 8.7kg ja 68cm. Syntymäpaino 3.8kg. Olen ihan ihmeissäni tämän kuopuksen kanssa kun kaksi aiempaa lastamme aivan päinvastaisia. Hyvä kun mikään maistuu, sellaisia hoikkia ja pitkiä ovat. Ei ole koskaan ruuan perään huudelleet.
Nyt tämä kolmas on jatkuvasti nälkäinen eikä mikään riitä. Pullolla alusta asti menty kun minulla ei kunnolla maito noussut (pitkä tarina). Syö joka syötöllä 200ml, enempää en ole antanut ettei vatsa veny entisestään. Mutta tuntuu että söisi vaikka 3dl kerralla. Sitten huutaa jo 2t kuluttua nälkäänsä, mutta olen pitkittänyt syöttövälejä aina jotenkin. Vuorokausiannos 1200ml maitoa!!! Nyt ollaan maisteltu kiinteitä ja toivottavasti ne pudottavat nopsaan tuota maitomäärää.
Muilla kokemusta isoista ja nälkäisistä vauvoista
? Paljonko maitoa kuluu jos pullolla ovat? Pitäisikö minun antaa huutaa nälkäänsä ja antaa vain vähemmän? Antakaahan vinkkejä ja kertokaa miten teillä!?
Nyt tämä kolmas on jatkuvasti nälkäinen eikä mikään riitä. Pullolla alusta asti menty kun minulla ei kunnolla maito noussut (pitkä tarina). Syö joka syötöllä 200ml, enempää en ole antanut ettei vatsa veny entisestään. Mutta tuntuu että söisi vaikka 3dl kerralla. Sitten huutaa jo 2t kuluttua nälkäänsä, mutta olen pitkittänyt syöttövälejä aina jotenkin. Vuorokausiannos 1200ml maitoa!!! Nyt ollaan maisteltu kiinteitä ja toivottavasti ne pudottavat nopsaan tuota maitomäärää.
Muilla kokemusta isoista ja nälkäisistä vauvoista