Isoja imetysliivejä?

Aika jännä, että noita varsinkin isokuppisia imetysliivejä on hirveen vähän tarjolla... Mä törmäsin tähän asiaan jopa liiviliikkeessä, ettei olllut mulle kokoa. Tartten pienen ympärysmitan mut ISON kupin ja arvatkaa vaan löytyykö... Monet mallit loppu 70D/E ja nekin oli vähän jämptit.
 
No mulla meni hermot etsiä 75G:tä, jouduin tyytymään mustissa 75F:ään...

Anita-merkillä on hyviä.

Hämeenkadulla on ollut Patrician liike, mutta itse en löytänyt ihan noin isoja sieltä. Onko Change:lla? Eikös niillä ole liike kans keskustassa.
 
bravado
En ole itse Tampereelta mutta kävin siellä ja liike oli muistaakseni mamani, löytyy myös netistä. Liekö sitten on enää. Mutta isoja oli (ainakin 90G) ja bravado on paras merkki.
 
Aika vähän on tarjolla juu.Noi yhdet sopivat siskokin oli löytänyt..Minä löysin itselleni aikanaan liiviliikkeestä,n.2v sitten.Maksoivat 50-60e ja hajosivat kuukauden kuluttua :/ Sairaalastakin kuulemma ne kankaiset on hävitetty,mun mielestä ne oli hyviä,tukevia.
 
cukkis
mä ostin netistä tosi tukevat ilman saumoja olevat urheiluliivi tyyppiset. Hyvin tuki ja oli jämäkät. Ei ollut erikseen mitään kuppikokoa....vaan kupit venyi koon mukaan....koot oli m,l,xl. En vana muista kuollaksenikaan mikä firma se oli mistä tilasin :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
Aika jännä, että noita varsinkin isokuppisia imetysliivejä on hirveen vähän tarjolla... Mä törmäsin tähän asiaan jopa liiviliikkeessä, ettei olllut mulle kokoa. Tartten pienen ympärysmitan mut ISON kupin ja arvatkaa vaan löytyykö... Monet mallit loppu 70D/E ja nekin oli vähän jämptit.
Sama juttu,yllä löytyy Anitan imetysliivit 75F, tuolla merkillä aika hyvin kokoja ja on hyvät päällä ja kestää. En asu sielläpäin joten siinä en valitettavasti osaa auttaa..
 

Yhteistyössä