eli taas ei muutama tainnut lukee tuota mun aloitustekstiä laisinkaan. asiasta olen ilmoittanut,soitin kuukausi sitten tän kunnan lastenvalvojalle joka hoitaa lastensuojeluasioita. hänelle kerroin kaikki ja käski mun ottaa yhteyttä perheneuvolaan jossa lasta myös kuullaan. aikaa sain odottaa reilun viikon ja nyt eilen vihdoin siellä kävin. ekana heti mulle sanottiin että olen pahoillani mutta nämä asiat kuuluvatkin lastensuojeluun. sinnehän mä tosiaan soitinkin heti ekana..eli asia ei periaatteessa mennyt eteenpäin juuri. tänään soitin sitten lopulta siihen ilmoituksenteko puhelimeen ja sieltä luvattiin katsoa sosiaalistyöntekijä joka soittaa mulle ja varaa ajan että menen sinne keskustelemaan asiasta. toivottavasti sitä ei tarvitse odottaa kauaa.
lapsi EI ole ollut siellä senjälkeen kun toi tän asian kunnolla esille,aiemmin ei ollut tämmöisiä puhunut niin ei mulla voinut edes olla mitään epäilyksia sitä miestä kohtaan!! lapsi siis on täysin turvassa kun on täälä kotona.
lapsen isä joka ei ota asioita ollenkaan tosissaan vaan kummastelee miksei lapsi ole hälle puhunut mitään. sen mielestä olen ehkä vajaa kun ressaan asiasta ja haluan sitä viedä eteenpäin. jos päästän lapsen isälleen on erittäin todennäköistä että tyttö sillon joutuu mummulaan,näin on ollut joka kerta poikkeuksetta yli kahdenvuodenajan. lapsen isä ei ole koskaan ollut lapsenkanssa yötä,ei edes lomalla viikonloppuna,vaan lapsi nukkuu mummulla ja mies on baarissa. sitä en tiedä miksi näin on,toki sen tiesin ettei se oikein oo koskaan halunnut olla lapsenkanssa edes sillon kun vielä yhdessä olimme.
tätä varten siis en lasta päästä isälleen jos mukana ei sitten ole joku joka vahtii ettei lapsi sinne mummullaan joudu. tämä ei vielä isälle ole sopinut..kyllähän se vois helposti tulla vaikka tuohon viereiseen leikkipuistoon lapsenlanssa,mutta ei.
meillä ei ole mitään tapaamis sopimusta joten en riko mitään eikä asiasta tule mulle ongelmia. näin mulle sanoi se lastenvalvoja jolle soitin sillon kuukausi sitten.
lapsen isää käskin juttelemaan vanhempiensa kanssa,ja he toki kielsivät koko asian. ainoa kommentti oli ettei lapsen tarvitse tänne tulla jos ei halua ?!!? lapsen isän mielestä asia on niin ettei lasta lyödä tai raskaista muuten satuttavalla tavalla.
isoisä on kurittanut omia lapsiaan ruumiillisesti,eli on lapseni isäkin saanut vyöstä perseelle.
eilinen perheneuvola ihminen sanoi josko minä menisinkin keskustelemaan sen isoisänkanssa,mutta milestäni se ei ole laisinkaan hyvä ajatus. olen itse sellainen tiikeriemo joka kyllä puolustaa omaansa. parempi siis antaa amaattilaisen hoitaa se isoisän kuulustelu jos siihen on tarvetta lapsen kuulemisen jälkeen. en ota sitä riskiä että hermostun ja huudan pääpunaisena ihmiselle joka olisi satuttanut mun lasta. entä jos tuuppaan sitä ja se vanhana kaatuu ja kuolee..? tämä asia kuuluu ammattilaiselle.
tahtoisin vain saada tuon lapseni isän mukaan tähän asiaan,ajaan oman lapsensa etua eikä edelleenkin aattele vain itseensä.
mitään ei ole vielä todistettu,mutta itse kuuntelen tottakai lastani,ja ptan todesta mitä se puhuu,toki sellaisella pienellä varauksella että 4 vuotiaalla on vilkas mielikuvitus. mutta olen myös velvollinen pitämään huolta että hän voi hyvin eikä ole mitään uhkaa että joku satuttaisi.
lasta en sinne päästä ennekun asia on selvitetty. lapsen isä saa koskavain tavata lasta,mutta niin että ei sitä vanhemmilleen vie.