Alma ja Suoma
"jaa" 02.06.2012 #54 Aino ja Helena. Kuolleet jo kumpikin, toisen kerkesin tuntea, toiselta sai tyttäreni nimensä.
"nevis" 02.06.2012 #62 Mummo (äidinäiti) Aune (kuoli kun olin 5v) Mummo (isänäiti) Elma (kuoli jo monta vuotta ennen ku olin edes pilke isän silmäkulmassa)
Mummo (äidinäiti) Aune (kuoli kun olin 5v) Mummo (isänäiti) Elma (kuoli jo monta vuotta ennen ku olin edes pilke isän silmäkulmassa)
"vieras" 02.06.2012 #66 Mullakin oli mummo Klaudia. En ollut aiemmin kuullut kenestänään toisesta jolla samanniminen isoäiti.Miillä on
Mullakin oli mummo Klaudia. En ollut aiemmin kuullut kenestänään toisesta jolla samanniminen isoäiti.Miillä on
papan mamma 02.06.2012 #68 Lilja-mamma (äidin äiti) Lyydia-mummo (isän äiti) Lyytiksi sanottiin. Molemmat jo edesmenneitä. :heart:
Lilja-mamma (äidin äiti) Lyydia-mummo (isän äiti) Lyytiksi sanottiin. Molemmat jo edesmenneitä. :heart:
"mii" 02.06.2012 #69 [QUOTE="vieras";26386776]Mullakin oli mummo Klaudia. En ollut aiemmin kuullut kenestänään toisesta jolla samanniminen isoäiti.Miillä on [/QUOTE] Juu enpä oo minäkään
[QUOTE="vieras";26386776]Mullakin oli mummo Klaudia. En ollut aiemmin kuullut kenestänään toisesta jolla samanniminen isoäiti.Miillä on [/QUOTE] Juu enpä oo minäkään