Isoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iso Vaalee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin suurta saisit että vonkaisit kun se sinällesi tulee
emättimen ovet saisit äärilleen venyttää ja silloinkin tiukkaa
olisi.
mittoja en viitsi kertoa mutta rasvaamalla saisit sisääsi sentti
sentiltä ja välillä uusi vauhti
tämmöinen nuija täälä odottelee sinua narttu

Vähänkös houkuttelevalta kuulostaa tuo turkulainen mies! Aika lähelläkin olen sinua, ei olisi pitkä matka tapaamiseen. No, ""Iso Vaalee"" on toki etusijalla, hänen hakunsahan tämä oli, joten en aio ""etuilla jonossa""

Hei sinä ""kohtalontoveri"".
Itse olen/olin kiinnostunut siitä 26 cm kaverista mutta kun ei kaveri osaa edes oikeinkirjoitusta niin tulin siihen tulokseen,että taitaa olla taas näitä häirikkökirjoittajia. Turkulainenkin vaikutti ihan kiinnostavalta mutta kun etsiskelen tässä ihan sellaista ""jättiä"" ja turkulaisen mitat olivat kyllä kookkaat mutta ei ihan megakokoa. Onnea kuitenkin sinulle ja toivottavasti saamme molemmat haaveemme toteutumaan.

Hei,
Täällähän sitä ollaan. Vai olet siis ihan oikeasti ""jätti""? Mistä päin olet? Itse asustelen täällä Kotkassa mutta voidaan kyllä tavata ihan missä vain.

Kiitos mukavasta viestistä! Ethän loukkaannu, jos kysyn varovasti, että oletko sinä 100%:sti hetero vai kiinnostaako sinua myös tyttöjen väliset leikit?

Moi,
Heteronahan tässä on elelty mutta joskus on kyllä ollut ""fantasiana"" minä ja ystävättäreni vaikkapa saunailtaa viettämässä parin mahtikullisen miehen kanssa. Tosin puuttuu ne miehet ja tämän fantasiankin olen pitänyt vain omana tietonani.

Uhhuh huh! Olis varmaan ihanaa olla sun ja niiden ""mahtikullisten"" miesten kanssa iltaa viettämässä. Olisi tosi kiihottavaa päästä hyväilemään sinun muhkeita muotojasi, tehdä sulle kaikkea kivaa. Saunomisesta en niin kovin paljon välitä, mutta seurallinen olen kyllä muuten. Joo eipä näistä fantasioista tule niin kovin paljon missään huudeltua, mutta kieltämättä ajatus sinusta ""kutkuttaa"" mukavasti, olet varmasti upea ja seksikäs nainen!

Hei,

Eli taas alkoi miehiltä tulla asiattomia kommentteja kun nainen kertoo, että tykkää isoista kulleista ja haluaisi jotain mistä on pitkään haaveillut mutta kaikkea hyvää ""söpölle xl-naiselle"", itse siirryn tältä palstalta muille foorumeille.

Voi surku! Onkos teillä idiooteilla nyt hyvä mieli, kun saitte karkoitettua typerillä kommenteillanne Ison Vaalean tältä palstalta pois? Tunteet ne on kaikenkokoisilla ihmisillä, hävetkää keskenkasvuiset kakarat, ettäs kehtaatte puhua naisille noin rumasti!! Harmi, että menetän nyt yhteyden sinuun Iso Vaalea, ehdin jo toivoa... Kaikkea hyvää sinullekin ja parempaa onnea muilla foorumeilla.