Iso terska viehättää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keken terska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keken terska

Vieras
On mielestäni tyhmää hamuta kullille lisää pituutta, kun terskalla jyystäminen noin 10cm syvyydestä tuntuu selvästi kiihoittavan naisia parhaiten. Saman huomaa kun laittaa penisrenkaan terskan juureen ja koittelee eri syvyyksiltä. Itse olen jo useamman vuoden käyttänyt lähes päivittäin sellaista TERSKAPUMPPUA, se on suht pienikokoinen kapistus ja huomaamattoman helppokäyttöinen. Sillä voi pitää alipaineet pitkiäkin aikoja turvottamassa terskaa, koska terskassa ei ole verisuonia pinnassa niinkuin kullin varressa. Vaimo tuntuu nauttivan suuremasta terskastani ja on yhä innokkaammin sen kimpussa, kun luulee sen turpoavan omista toimistaan (ei ole tietoinen kehittimestäni). Nautin minäkin isommasta terskastani joskus runkkailemalla ja tuntuu se vaativan muutenkin hoitoa yhä enemmän. Terskani ymärysmitta on 3v aikana kasvanut aiemmasta 14cm nykyiseen 16cm, varren ympärysmitta on edelleenkin erektiossa n. 12,5cm.

Alkuperäinen kirjoittaja pääsiäismuna:
Minulla on pieni pulma näin pääsiäisen alla. Taas pitäisi ryhtyä värjäämään munia, mutta kumpiko siinä hommassa liikkuu suti vai muna ?

Olen itse käyttänyt sormivärejä muniani maalatessa. Sutia ei tarvita, mutta onhan homma vähän sottaisempaa.

Yhteistyössä