Iso takamus on terveellinen..

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mulla on levee lantio mut lättänä takapuoli, ja reidet on ku tukit :eek: :x
Mä haluaisin sellaiset tosi ohuet reidet :snotty:
No höh, ohuet reidet nyt ei oo paljon mitkään... Tikut. Oisko kivaa laittaa lyhyet shortsitkin, jotka ois lahkeesta isot, kuin hatut ja joista sitten sojottais se lyijykynänpaiksuinen jalka? :D

jos on paksut reidet ja iso takamus, se tekee vyötärön kapeamman näköiseksi.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
No mites nyt suu pannaan:
http://www.aamulehti.fi/teema/terveys/paarynavartaloinen-nainen-muistin-heikkeneminen-uhkaa/184559

Onks sit kiva olla ilman diabetesta kun ei muista et ees on lapsia tai lapsenlapsia?
Kyllä meidän suvut 90:t päärynämummut muistaa asiat vähän liiankin hyvin =DDD
:D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mulla on levee lantio mut lättänä takapuoli, ja reidet on ku tukit :eek: :x
Mä haluaisin sellaiset tosi ohuet reidet :snotty:
No höh, ohuet reidet nyt ei oo paljon mitkään... Tikut. Oisko kivaa laittaa lyhyet shortsitkin, jotka ois lahkeesta isot, kuin hatut ja joista sitten sojottais se lyijykynänpaiksuinen jalka? :D

jos on paksut reidet ja iso takamus, se tekee vyötärön kapeamman näköiseksi.
Niin tekee mut olis se kiva kehdata käyttää lyhyitä shortseja ja hameita :snotty:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mulla on levee lantio mut lättänä takapuoli, ja reidet on ku tukit :eek: :x
Mä haluaisin sellaiset tosi ohuet reidet :snotty:
No höh, ohuet reidet nyt ei oo paljon mitkään... Tikut. Oisko kivaa laittaa lyhyet shortsitkin, jotka ois lahkeesta isot, kuin hatut ja joista sitten sojottais se lyijykynänpaiksuinen jalka? :D

jos on paksut reidet ja iso takamus, se tekee vyötärön kapeamman näköiseksi.
Niin tekee mut olis se kiva kehdata käyttää lyhyitä shortseja ja hameita :snotty:
Kyllä sillon kehtaakin, jos on tukevat kontit. ;) Mä ottasin mielellään paksummat jalat. Ja isomman peffan. Oon kyllä yrittänyt isontaa peffaa tekemällä siihen lihaksia, mutta en ole varma, onko siitä apua. Eikä se lisää elinikää, koska isoneminen tapahtuu lihaksilla, eikä rasvalla. Yritän tietty syödä semmosta, että kuvittelen sen menevän peppuun. Ainakin kovasti kuvittelen.
 

Yhteistyössä