V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mävaam;24425853:Kiitos näkökulmista,mielipide näyttää olevan se että minun tulisi mennä hiukan itseeni.
Olen vuosikausia ollut kotona lasten kanssa ja väsynyt siihen.Nyt hoitovapaa lopuillaan ja paluu töihin.
Rasittaa,kun minun tulee aina joustaa.Esim.olen nyt joutunut sopimaan työajat niin,että mies voi matkustaa työnsä vuoksi.No,sehän näkyy tietenkin tilipussissani huomattavasti.Ja joudun joustamaan aina kun mies matkalla eli ainakin joka toinen viikklen vastuussa yksin lapsista,viemisistä ja hakemisista ja se risoo.Mutta pääasia että mies saa matkustaa ja on siinä ihanassa työpaikassaan.... Juu,olen katkera.
Siellä kotiseudun suunnallakin miehen työ saattaa vaatia matkustamista. Jos asuisitte siellä, niin mies olisi kotona vieläkin vähemmän, koska päälle tulisi matka-aika Helsinkiin ja takaisin. Ongelma ei siis ole ainoastaan asuinpaikka, vaan kaikessa muussakin näyttäisi olevan korjaamisen varaa.Alkuperäinen kirjoittaja mävaam;24425853:Kiitos näkökulmista,mielipide näyttää olevan se että minun tulisi mennä hiukan itseeni.
Olen vuosikausia ollut kotona lasten kanssa ja väsynyt siihen.Nyt hoitovapaa lopuillaan ja paluu töihin.
Rasittaa,kun minun tulee aina joustaa.Esim.olen nyt joutunut sopimaan työajat niin,että mies voi matkustaa työnsä vuoksi.No,sehän näkyy tietenkin tilipussissani huomattavasti.Ja joudun joustamaan aina kun mies matkalla eli ainakin joka toinen viikklen vastuussa yksin lapsista,viemisistä ja hakemisista ja se risoo.Mutta pääasia että mies saa matkustaa ja on siinä ihanassa työpaikassaan.... Juu,olen katkera.