ISO PYLLYNEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nalle pyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nalle pyh

Vieras
Luin naisen valituksen,kun mies ei nuole kunnolla.Olen 43v ja aina vaan odotan naista joka haluis sitä tosissaan.Olis taivaallista nuolla ja hyväillä iso pyllysen naisen pillua,kauan ja hartaasti.Varsinkin kun nainen on tosi märkä,se on tosi ihanaa.Tosin minusta sellainen nainen,jolla on olkonevat häppärit,on huomattavasti kiimasempaa nuolla,kuin sellainen jolla on vaan viiva.Se on kanssa nautinnollista,jos nainen nauttii.Kun minä olen jo pelkästä näkemisestä tosi innostunut.No minä jään omien haaveiden kanssa ihmetteleen.Sillä en usko,että kukaan on kiinnostunut oikeesti selvittään.Mikä on tämän texstin oikea laita.Mutta jos joku nainen on oikeesti kiinnostunut.Olen heti valmis jakamaan asin kanssasi.En tarvi kuin yhden naisen siihen tarkoitukseen.Tosin minua ei sekään yhtään häiritse,jos nainen on kiinnostunut myös omasta sukupuolestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kans43:
Ei miunkaan miehen nuole kunnolla

Minä taas haaveilen siitä ja runsaasti.On tosi ihanaa,kun nainen oikeesti nauttii.Silloin vasta minäkin voin olla täysillä mukana.Muuten vedän mieluummin hanskaan.

Ns. "pereennuolentaa" on pidetty aina halveksittavana toimintatapana työyhteisöissä. Johtavassa asemassa oleva henkilö ei syyllisty moiseen käytökseen. Alfa uros ei lauman vahvimpana syyllisty missään vaiheessa nuolentaan, mutt nauttii kylläkin, mikäli lauman naaraat niin haluavat tehdä.

Henkilö joka haluaa mielistellä, nuoleskella, edetä urallaan, tai yhteiskunnallisessa asemassaan, niin, tehkööt sen, mutta silloin olisi syytä katsoa peiliin.

Alkuperäinen kirjoittaja huono itsetunto:
Ns. "pereennuolentaa" on pidetty aina halveksittavana toimintatapana työyhteisöissä. Johtavassa asemassa oleva henkilö ei syyllisty moiseen käytökseen. Alfa uros ei lauman vahvimpana syyllisty missään vaiheessa nuolentaan, mutt nauttii kylläkin, mikäli lauman naaraat niin haluavat tehdä.

Henkilö joka haluaa mielistellä, nuoleskella, edetä urallaan, tai yhteiskunnallisessa asemassaan, niin, tehkööt sen, mutta silloin olisi syytä katsoa peiliin.

Kaikkea paskaa joku itsestään kuvittelee.

Olen siitä onnellisessa asemassa, että minulla on nainen, jolla on todella iso pylly ja saan nuolla sitä niin usein kuin haluan, ja kyllä minä haluankin.
Naiseni nauttii nuolemisesta aivan mielettömän paljon ja samoin minä. Homma toimii toiseenkin suuntaa, että hän imee mielellään.
Pillukin hänellä on iso ja häpyhuulet vailla vertaa. Kun nuolen oikein kunnolla, saan pitää isoista pakaroista kiinni, että pysyn haaruvälissä kielineni. Kun orkku räjähtää, pidän kaksin käsin kiinni ja silti meinaa iso pylly heittää kaverin huitsin kuuseen. On siinä voimaa.
Isot tissitkin hänellä on.

Yhteistyössä