MInulla on myös kokemusta valtavasta kalusta , eräs tuttumme , nuorimies musta : Ei saanut ikäisiltään koska oli niin iso . Kerran otimme mieheni kanssa ja tämä nuorimies oli kanssamme , ilta johti siihen että , mieheni luvalla menimme tämän nuorenmiehen kanssa sänkyyn : Olin hiukan humalassa ja olin kyllä kiimassa , sillä olin nähnyt miehen kalun lepotilassa , varmasti reilusti yli 20 cm ja aika paksu . Kun hieroin ja yritin ottaa suuhuni miehen kalua , ei mahtunut ja kun se seisoi niin se oli ainakin 30 cm ja paksuutta 6 . 7 cm. Menin selälleni ja olin kyllä märkä ja hän työnsi kulliaan sisälleni , menihän se ja kokoajan syvemmälle , mies nai minua ja työnteli kaluaan ,imuun , kyllä se sattui . Lopuksi tuntui kuin koko kalu olisi ollut pillussani , ajattelin entä jos pillerit pettää kun spermat menevät suoraan sisääni . kun hän laukesi ja veti kalunsa pois , spermaa ei tullut vähään aikaan pillustani pois , kuin jonkiajan päästä ja sitä tuli valtavasti . Jälkeenpäin mieheni sanoi että kävi katsomassa meitä ja sanoi että , kyllä se kaveri työnsi kokonaan sen hirmu kalun pilluuni . En tullut raskaaksi vaikka niin ajattelin .