Liitän tähän erään lääketiedettä edustavan naisen kommentin.
Minulla ei ole penistä. Mutta olen muutamaan tutustunut, läheisestikin. Toisin kuin suuri osa perusheteromiehistä, olen tutustunut niihin myös edustavassa asennossaan, niin kutsutussa seisokissa. Eli virallisemmin erektiossa. Ja tätä kokemuspohjaa vasten uskallan väittää, että yhtä monta erilaista kikkeliä on kuin on miehiäkin. On pitkää, pätkää, velttoa, käyrää sekä ylös, alas että sivulle. Paksua, ohutta, rujoa, komeaa ja kaikkea mitä kuvitella saattaa. Silti yksi asia tuntuu olevan ylitse kaiken: kuinka iso se on?
Perusanatomian tähden miesten tavara on ollut aina paremmin esillä kuin naisten, joten tätä kyvykkyyden mittaa on ollut helppo vertailla toisten lajitovereiden kanssa. Hedelmällinen mies on mahtimies ja sitä tosiasiaa on uskominen. Ja mitä isompi hedelmöitykseen käytetty peli, sitä parempi on siittäjä. Miehen elinhän on niin upea että siitä ovat naisetkin kateellisia! Herra Freudilta voi kysellä aiheesta lisää. Lisääntymisterveydestä tiedetään nykypäivänä vähän enemmän ja kumma kyllä, lapsen saanti tai edes tulokkaan sukupuoli ei ole missään yhteydessä isän siittimen kokoon. Mihin kummaan tarpeeseen sähköpostin tukkivat peniksenpidennys-postit sitten tulevat? Jossain vaiheessa pelkkä hedelmöitys ei enää riittänyt vaan aktista tuli itse asia. Kävi vain niin hassusti, että vaikka usein naisilla on oma osansa perinteisessä yhdynnässä, heiltä ei taidettu kysyä mitään. Ukot vertailivat miehisiä ulokkeitaan ja heille oli selvää että mahdollisimman isolla pääsee parhaisiin lopputuloksiin, mitä ne nyt sitten ikinä olivatkaan. Ketään ei tuntunut kiinnostavan se, etteivät naisten paikat veny loputtomiin. Tai edes se, miten nainen tyydyttyy seksuaalisesti, vaikka miehen munalla sitä kovasti yritettiin toteuttaa. Tuskin isomman vehkeen omistajalle kertyi suurempaa nautintoa kuin pienemmälläkään varustuksella, huhu kertoo että naisen sisällä on kiva joka tapauksessa olla.
Jos kerran miehen kalun mitta antaa osviittaa nautinnon määrästä, milloin aletaan mitata naisen klitorista? Tuskin koskaan, sillä vaikka tosiasiat tiedetään niin ne tuppaavat helposti unohtumaan. Mielihyvä ei synny vain elimien koosta eikä aina edes niiden hinkkaamisesta, kyllä yläpäälläkin on tässä oma roolinsa. Jos luentoja on uskominen ja naisella on tosiaan neljä orgasmikeskusta aivoissaan verrattuna miehen yhteen ainoaan, miehet voisivat puolestaan olla kateellisia ja myöntää erehtyneensä kun luulivat että nautinto ja kyrvän koko korreloivat.
Taito tyydyttää itseään tai muita löytyy kuitenkin sieltä kikkelin kiinnityspäästä. Itse elimen koko on toissijainen asia ja se pitäisi joka herran ymmärtää.
Ei sen tosiasian ymmärtäminen taitaisi haitata naisiakaan.
Myöskin naisten taito tyydyttää itseään tai toista löytyy sieltä elimen kiinnityspäästä. Viime kädessä aivoista.