iso ongelma-puhumaton mies....

pienienkelinsiipi

Uusi jäsen
07.10.2010
18
0
1
ongelma tämäkin,ja isommaksi vain tulee kun yritän ja yritän mutta puhuminen ja ongelmista/asioista keskustelu on kiven takana...ja päättyy aina riitaan/mökötykseen.....:| (tulen itse perheestä jossa isäni ei osannut keskustella asioista.ehkä tämä tuntuu sen takia niin isolota jutulta. ilmapiiri lapsuudessani oli tosi ahdistava monestakin syystä tosin...)
Ootteko saaneet miten apua tähän tai jotain kokemuksia jos kellä on...tuntuu itestä että ei tämä voi jatkua näin...

Hei
Minulla on ihan sama ongelma, mies ei puhu. Seurustelun alkuaikoina saattoi olla päviätolkulla tuppisuuna. Jos aloin kyselemään hänen asioiteen niin vastaukseksi sain ettei tuolaista psykologista roskaa jaksa kuunnella. Nyt neljän vuoden jälkeen ollaan tilanteessa jossa meillä on kaksi lasta ja mies aamupalapöydässä ilmoitti jättävänsä meidät kunhan saa talon valmiiksi. Itse olen elänyt ns. normaalisti ja kuvitellut pienten lasten vanhempien yhteinen aika on kortilla.
Koita jaksaa. Oma äitini on luonteeltaan sellainen ettei hän koskaan puhunut ongelmistaan.. ja nyt mies on samanlainen. Mikä, avuksi, kun tietäis...