V
"vieras"
Vieras
Sain kyllä elämäni säikäyksen äsken! Vein 4-kiloisen koirani ulos, ja jouduin sivuuttamaan istumassa olevan, juopottelevan porukan. Tulin takaapäin, ja näin että naisella hihnassa valtavan iso vaalea koira (varmaan jotain 40-kg eli 10 kertaa isompi). Koira tempaisi meidät nähdessään itsensä irti ja syöksyi täysillä kimppuumme. Sain nostettua oman koirani viereisen työmaa-narun taakse käsissäni ja olin täysin valmis koiran hyökkäykseen. Mä huusin täysillä, että voi v*ttu arvasinhan että se on irti*, niin alkoivat huutamaan että "itelläs oli irti". Kun päästiin tuosta sydän pamppaillen pakoon, niin kuulin kotiin asti kun huusivat sille koiralle, että "maahan saatana" ja muuta tuollaista. Kyllä olis rumaa hampaanjälkee tullut tuosta, mutta mä olen valmis laittamaan vaikka henkeni pikku koirani edestä. Pelottaa nyt meitä kumpaakin, täällä tutistaan...
Ja ei en ole isojen koirien vihaaja. Pidän kaikista hyvinkasvatetuista koirista. Nyt vain pelottaa mennä huomenna ulos koiran kanssa. Pikkukoirani on muutenkin arka. Olen ottanut sen aikuisena muualta, ja on ollut kaltoinkohdeltu. Se vapisee yhä.
Tämän kirjoituksen pointti on vain se, että en ole eläissäni näin pelästynyt. Ja myös se, että ihmeesti ihmisen refleksit toimii sekunnissa. Ehdin nostaa koirani sivuun ja tarjota vasemman käsivarteni ja kylkeni hyökkäyksen kohteeksi
Ja ei en ole isojen koirien vihaaja. Pidän kaikista hyvinkasvatetuista koirista. Nyt vain pelottaa mennä huomenna ulos koiran kanssa. Pikkukoirani on muutenkin arka. Olen ottanut sen aikuisena muualta, ja on ollut kaltoinkohdeltu. Se vapisee yhä.
Tämän kirjoituksen pointti on vain se, että en ole eläissäni näin pelästynyt. Ja myös se, että ihmeesti ihmisen refleksit toimii sekunnissa. Ehdin nostaa koirani sivuun ja tarjota vasemman käsivarteni ja kylkeni hyökkäyksen kohteeksi