vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Inhoot sitten varmaan myös niitä ihmisiä jotka kasvattavat koiria? Millonkahan koirien vihaajat tajuavat ettei eläimeltä, ei miltään eläimeltä, voi tai kannata vaatia samaa ymmärrystä ja tilannetajua kuin ihmiseltä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Mä en henk.koht. tajuu perheitä, joissa koiraa kohdellaan tasavertaisena lasten kanssa. Koira on ELÄIN.
Ja mua ällöttää kun näkee, että koira hyörii ja pyörii maassa makaavan vauvan ympärillä persettään tunkien ja nuuuskien vauvaa (just kun on ulkona haistellut toisten koirien perseitä).
Mulla on ollut aina tämä mielipide koirista, mutta se vahvistui kun kyläpaikan kiltti ja lapsirakas pikkukoira puraisi alle 1 vuotiasta naamaan, niin että hampaat meni läpi. Olin lapsen toisella puolella ja koira tuli toiselta puolelta, kun lapsi otti sohvalta tuttinsa, niin koira hyökkäsi. Nappasin nopeasti lapsen syliin, niin koira puraisi minua käteen.
Vi.t.t.U mä inhoon koiria!!!
Kaikkien koirat ei haistele vastaantulevia koiria, kaikkien koirat ei pure lapsia tai aikuisia, moni koira suojelee reviiriään ja laumaansa ja kun sinne laumaan tulee koiralle vieras ihminen..voi sattua yhteentörmäys, koska kaikki koirat eivät välttämättä hyväksy vierasta lasta omaan laumaan vaikka ovat samaan aikaan valmiit kuolemaan oman lauman lasten/lapsen puolesta.
Koiralle perhe ei ole perhe, vaan lauma. Meille koira on koira, mutta perheenjäsen.
Kun se mun pointti on se, että siinä mielessä inhoonkin koiraihmisiä, sillä suoraan sanottuna välillä vitutt.aa mennä kylään semmoseen paikkaan, missä on koiria.
Olisi kuitenkin tosi kiva, että voisi kylässä keskustella isäntäväen kanssa, juoda kahvit ja antaa lasten leikkiä keskenään, samalla heitä silmällä pitäen MUTTA EI NIIN että pitää kokoajan vahdata, että mitä isäntäväen koira tekee ja onko se nyt kenties aikeissa puraista lapsia tai hyökätä päälle. Menee vähän ilo kyläreissuista tuollaisen vahtaamisen takia, vaikka koira olisikin se "kiltti" ja "todella lapsirakas"..