Hei,
Olen 37 v mies Helsingistä. Olen aivan hulluna naisen nuolemiseen ja klitoriksen hellimiseen imemällä. Usein rakastelen suullani sänkykumppania tuntitolkulla, pidän kiinni pakaroista tai reisistä hieman asennosta riippuen, ja käytän kieltäni märkänä, pehmeänä ja leveänä. Nautin (ja kärsin samalla), että itse en saa oikeastaan mitään kosketusta tuona aikana, ja nainen saa useita huippuja muutaman tunnin aikana.
Mieliasentoja:
- nainen selällään, peffa tyynyllä, reidet koukussa avattuna, ja itse olen jalkopäässä nuolemassa. Tällöin kontrolli on mulla, kun naisen lantio nytkii kiimasta, ja voi itse kontrolloida kosketusta
- itse selällään, nainen istuu kasvoillani kasvot jalkopäähän päin, jolloin nenä uppoaa emättimeen ja nainen voi hieroa itseään nenääni vasten, ja kieleni ja suuni hyväilee klitorista ja pillun etuosaa.
Tässä jälkimmäirsessä asennossa on vielä sellainen sadistinen piirre, että siinä missä itse vatsallaan naisen jalkovälissä voi hiukan omaa kiimaansa hallita hankaamalla penistä sängyn patjaa vastaan ja näin ylläpitää sopivasti erektiota, selällään maaten ainakaan mulla erektio ei kestä tuntitolkulla ilman kosketusta.
Se vasta uskomattomalta tuntuukin, kun kiimainen nainen nautiskelee orgasmeistaan voihkien kasvoilla, ja itse ei voi kuin lantio kiihkosta nykien ja kiimatipat peniksestä valuen antaa suullaan nautintoa. Tämä tietenkin niin sovittuna, että mies pitää kädet vain naisen vartalolla, tai ei ainakaan koske omaan penikseensä. Vaikka itse en muuten piiskaa otakaan, vaan tykkään antaa sitä joskus hellästi, tähän voisi yhdistää vielä sen, että jos miehen kädet menevät liian lähelle omia sukukalleuksia tarkoituksena yrittää runkata puutteessaan, nainen antaa piiskalla sormille...
Nainen voi laskeutua tästä välillä 69 asentoon, ja suudella kiusoittelevasti nivusia, penistä tai sen lähiseutua.
Mahdollinen armahdus suihinoton tai muun muodossa muutaman tunnin ""kidutuksen"" jälkeen vetää silmät yleensä 45 astetta vinoon, ja pari niveltä sijoiltaan
Ehkä tämä herkku on tullut tavaksi, kun muuten en ole mikään ihme härkä, varmaan keskikokoista pienempi ja aika herkkäkin varsinkin uusien kiihottavien tuttavuuksien kanssa.
Brunette tai muut suuseksistä pitävät naiset 20-50 v, jos nautiskelu kiinnostaa, mailaa [email moderoitu]