iso klitoris? Siis wtf..

  • Viestiketjun aloittaja krapulahuuruissa
  • Ensimmäinen viesti
krapulahuuruissa
Huomenta vaan foorumille.

Pakko heittää ilmoille heti aamusta tämmöinen jäätävä kysymys, johon toivoisin ihan vakavissani rehellisiä vastauksia.

Miten monella naisella on siis oikeasti niin iso klitoris, että se kiihottuneena pullottaa selkeästi alushousuja vasten??

En muuten aamukankkusessa tätä kysyisi, mutta mitä nyt lähemmin tuohon viimeyön hoitoon tutustuin, niin rehellisesti sanottuna järkytyin kun vehje oli käytännössä aivan pikkuriikkisen pippelin näköinen. Siis olen minä tämän mahdollisuuden tiennyt ja netissäkin on kuvia näistä kauniista elimistä, mutta onko tämä kovinkin yleistä?

Anteeksi nyt jos joltakin menee aamukahvit väärään kurkkuun, mutta tulipahan tämäkin nähtyä. Ja ei ole mikään vitsi, vaan toivottavasti krapulan luoma harha, joskin muistikuvat on niin kirkkaat.
 
normaalia
Ihan normaalia on. Mulla on kaiken kaikkiaan lärpäkkeineen se pikkurillin pään kokoinen (ekaan niveleen asti) ja kyllä sekin näkyy alushousuista läpi ihan normisti. Joskus joku ihmetteli, että onpas se iso, mutta toisaalta käteväkin. Joillakin on iso penis, joillakin iso klitoris. Ja tietenkin huppuja on erikokoisia vielä siihen päälle.
 
krapulahuuruissa
Niin, siis nimen omaan tuommoinen pikkurillin ensimmäiseen niveleen. Enkä ole tietääkseni mikään pienikätinenkään.

Ei tuo siis paha asia ole, kun yleensä sitä saa kalastaa sieltä ihan urakalla ja silti ei ole aina varma, osuuko oikeaan kohtaan. Tuo oli ihan oikeasti kätevä ottaa keski ja etusormen väliin. Mutta silti, enpä ole moista ennen nähnyt.
 
dlgig
Ei kait tuo harvinaista ole. Vähänkään enemmän punttia pidempään nostellut ja alkaa kasvu näkymään myös tuolla suunnalla. Ja puhun ihan omalla kokemuksellani.

Joskushan perustelivat liikunnallisten naisten seksihalujen nousun johtuvan juurikin näistä mieshormooneista, jotka saa tuon klitoriksenkin kasvamaan.

Eri asia onkin, että miten isoksi se kasvaa. Sitä ei varmasti kukaan tiedä.

Murrosiässä tämä koko asia oli isokin haloo ja minua ainakin hävetti ajella paljaaksi ettei klitta näkynyt. Mutta olen asian kanssa sinut ja ei tuosta kyllä ole mitään haittaa ollut. Jos jotain haittoja pitää nimetä, niin jotkut verkkarit, farkut ja kapeat alushousut hankaavat aika v-mäisesti. Tässä olenkin joskus sanonut, että ymmärrän täysin miehiä, kun he kaivelevat muniaan julkisesti vähän väliä. Vastaavasti minä joudun korjaamaan huonojen alusvaatteiden asentoa jatkuvasti.

Ja eikä se minullakaan juuri pikkurillin ensimmäiseen niveleen tyyliin pidempi ole. Mutta juurikin pullottaa erittäin selvästi alushousuja vasten.
 
helppoa
No sen luulis ainakin helpottavan miehen hommaa, että löytää oikean kohdan nuollessaan jne. Ja ne miehet jotka sitä osaa hyödyntää saa kyllä aikaan suurta nautintoa, ainakin naiselle.
 
vierass
Olen ainakin lukenut, että naisella jos on niin iso klitoris, että se muistuttaa pientä penistä, johtuu se steroidien käytöstä. En sitten tiedä, minkä kokoinen voi luonnollisesti klitoris vielä olla, mutta omani on pieni, enkä isoja olekaan nähnyt kenelläkään, kenet olen alasti nähnyt.
 
helppoa
Mä luulisin että mulla kohtuu kookas. Ja en ikänäni ole mitään steroideja syönyt, enkä juurikaan muitakaan hormoneja käyttänyt. Noilla muilla trakaitan esim hormonaalista ehkäisyä.
 
"puska"
Hehe :D Osanottoni aloittajalle. Siinä vaiheessa kun luulee nähneensä kaiken, niin kyllä sieltä vielä naisen alapäästä joku löytyy, mitä ei ole nähnyt ;)

Mutta ei tämä miinunkaan klitoris mikään iso ole. Minusta se on erittäin pieni ja ei todellakaan yllä pikkurillillä mitattaessa edes ensimmäiseen niveleen. Mutta on aivan huulten yläpäässä ja voisinpa sanoa että työntyy jopa rasittavasti esiin ja pullottaa alusvaatteita vasten selvästi. Alusvaatteissa ei niiinkään ole haitaksi, mutta mitkä tahansa kireämmät urheiluhousut tai farkut, niin niissä en vaan pysty olemaan. Mutta vastaavasti miehelle ei kyllä jää epäselväksi mistä nappulasta pitäisi painasta.

Kutonen tuolla nosti tuon punttailun esiin, mutta en tiedä onko sillä minulla ollut vaikutusta. En kyllä ole mikään lihaksikaskaan, mutta liikun kuitenkin aika reilusti. Saman kokoinen kait tuo on ollut teinivuosien jälkeen. Silloin ensimmäisten karvojen jälkeen tuli tosin aika selväksi, että se ajelu ei ole minun juttu, kun terävät karvankärjet otavat juuri pahimmoilleen tuohon klitorikseen kiinni. Ai että sitä tuskaa! Sitten kun antoi puskan kasvaa, niin ainahan sieltä joku kärkevä likka ilmoitti uikkarin saunassakin asiasta ja hirveä hihitys päälle. Meillä oli ne pari kuningatarta valitettavasti samassa liikuntaporukassa ja heillä oli kaikki niin täydellistä ja eivät osanneet olla arvostelematta toisia. Hiusten värjäyskin oli sellainen taitolaji, että jos erehtyi sanomaan itse värjänneensä, niin heti oli kuittia tulossa ja kehuja kuinka käytiin siinä ja siinä parturissa ja makso näin paljon, ja kyllähän se ammattilaisen tekemä kestää paremmin kuin amatöörin ym.

Tänä päivänä jos joku alkaisi minun henkilökohtaista valintaani arvostelemaan niin julkisesti kuin uimahallin saunassai, niin leipoisin saunakauhalla pataan sitä tyyppiä. Tai vähintään heittäisin jääkylmää vettä niskaan.
 
vierailija
Olen saanut jo vuosia rakastella isoklitorista naista. Kiva kun tietää mistä imee ja lipsuttaa. Hän vielä tykkää, että teen sitä suhteellisen kovaa. Jotkut naiset ovat siitä taas tavattoman herkkiä. Niin hellästi kuin mahdollista. Mutta hän kiihottuu - ja se orgasmi on tavattoman voimakas. Oikeastaan hän tarvitsee nimenomaan klitoriksen kiihottamista lauetakseen.
 
vierailija
Tapasin reilu vuosi sitten naisen, jolla oli varmaan 1,5 -2 cm kokoinen klitoris ja todella isot sisemmät häpyhuulet. Se kun törrötti niin huulet nousi ikään kuin tunneliksi emättimen suuaukolle. Oli muuten ihana survoa meisseliä siihen. Kaunis ja naisellinen nainen, ei bodari, mutta muuten jämäkkä ja pikkuisen pyöreä
 
vierailija
Tapasin reilu vuosi sitten naisen, jolla oli varmaan 1,5 -2 cm kokoinen klitoris ja todella isot sisemmät häpyhuulet. Se kun törrötti niin huulet nousi ikään kuin tunneliksi emättimen suuaukolle. Oli muuten ihana survoa meisseliä siihen. Kaunis ja naisellinen nainen, ei bodari, mutta muuten jämäkkä ja pikkuisen pyöreä
Työkaluja, kuten meisseliä ei pidä käyttää seksissä.
 
vierailija
Kiihottuneena mun klitoris on aivan kovana, noin 3 cm aivan pystyssä ja näyttää pieneltä pippeliltä! Voi tsiisus ku siihen ees vähä koskee nii alkaa sykkimään kunnolla! Peppurööri ja pimpparööri supistelee koko ajan ja pillust tulee vaaleita vaahtoa ja tuntuu että klitoris repee irti melkee!!!
 

Yhteistyössä