Iso ikäero ja "vauvakuume"..

En nyt tiiä onko mulla varsinaista vauvakuumetta.. Oon vaan alkanu miettimään millaista se ois jos vielä toisen sais :)

Meidän ainokainen on nyt 9v, helppo nappula aina ollu. Mietinki että oisko mitään järkeä aloittaa kaikkea alusta ku eka on niin helpossa iässä jo. Aina ollaan miehen kanssa oltu sitä mieltä että meille "riittää" tää yks. Mutta mutta.. Never say never ;)
Ja nämä on ihan omia pohdintoja toistaiseksi, miehen kans en oo keskustellu aiheesta. Olin vaan aika yllättyny ku mietin sterilaatiota ittelle niin mies kommentoi että ei varmaan kannata jos joskus vielä kaduttaa. Hmm..

Eli ikäeroa lapsille tulis vähintään se 10v jos tässä sitte riehaantus lapsentekoon.. Ja mistä sitä tietää onnistuisko ees. Ikää mulla on 32, mies 33.

Mielellään kuulisin kommentteja/ajatuksia samassa tilanteessa olevilta tai joskus saman kokeneilta. Millaista se nyt sitte oli jos ikäeroa tosiaan on se n. 10v :)

mä voisin tuohon kommentoida,et helpompaa se ainaki meillä oli. isot lapset oli 12 ja 13 kun taapero syntyi. ja nyt on jo toinen pikkunen tulossa ja ikäeroo näille pienille tulee 1v8kk. ja ikääkin on enemmän kun teillä :LOL:
noista isoista on tosi paljo apuja taaperon kans ja varmaan hoitavat sitte tätä tulevaaki.

• Tykkää
Reactions: Cherie Marmalade

Yhteistyössä