Islam tuo ihana rauhanuskonto.=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jihad!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä iltapuhteeksi katsottavaa, ei sisällä islamille tyypillistä väkivaltaa mutta sisältää suomenkielisen tekstityksen.

http://www.youtube.com/watch?v=sbLfpqBx2TU

Turhaan sinä "vieras" noita propagandalinkkejäsi minulle laittelet. Onhan minulla tuossa tuo räjäytettäväksi valmistellun lapsen valokuva silmieni edessä, se riittää.

[QUOTE="vieras";23301924]Kyllä, olen huomannut, että turhaa on. Mutta en minä siinä mitään häviä.......[/QUOTE]

Muslimina sinä valitettavasti tulet häviämään kaiken mitä ihmisellä hävittävää on.

Ehkä häviän minäkin, mutta en ainakaan siksi että olisin sotkeutunut tuohon demoniseen oppiin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23301501:
Joo, mä arvaan että sinä olisit selittänyt lapsellesi että "tuossa kuvassa muslimiäiti on pukenut lapsensa päälle räjähteitä ja kohta tuo lapsi väkijoukossa räjähtää ja kuolee tappaen paljon muitakin ihmisiä samalla". :D :D :D

Minä voin antaa lapselleni typeriä opetuksia mutta enpä sentään päällystä heitä räjähdysaineilla!! :D

Niinkö olisin selittänyt? Eikö muita vaihtoehtoja ole kuin valhe tai asian selittäminen ehdottamallasi raa'alla tavalla? Ai niin, ei sun maailmassasi. Tiedoksesi, en minäkään sentään päällystä lapsia räjähteillä, mutta en vääristä asioita. Mites muuten lapsesi silmään moinen kuva osui? Ettet vain tarkoituksella näyttänyt?

Niinkö olisin selittänyt? Eikö muita vaihtoehtoja ole kuin valhe tai asian selittäminen ehdottamallasi raa'alla tavalla? Ai niin, ei sun maailmassasi. Tiedoksesi, en minäkään sentään päällystä lapsia räjähteillä, mutta en vääristä asioita. Mites muuten lapsesi silmään moinen kuva osui? Ettet vain tarkoituksella näyttänyt?

Miten olisit asian lapsellesi selittänyt? Siten ettet vääristele asiaa, mutta kuitenkin pysyt totuudessa? Ihan kysyn että oppisin paremmaksi äidiksi!

Koulupuvun keksin kun TriplaIsä hauskasti oli laittanut tekstin lapsen varustamisesta koulutielle :)

Ja mitenkö lapsi näki? No ei tämä sivusto kai sellainen ole että sitä katsotaan vain yön pimeinä tunteina yksin? :D Kuvahan on iso ja tuossahan se keskellä palstaa mollotti. Ei siinä mitään varoitustekstejä ollut edellä kun palstaa selasin. Kun lapsi oli samassa huoneessa niin sattui vilkaisemaan näytölle juuri silloin.

Yhteistyössä