Isla vai Vilma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsylle nimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isla J Brave oli aikansa parhaita suomalaisia lämminveriravureita ja itse en myöskään voi välttää mielleyhtymää tuohon hevoseen kuullessani lapsen nimen olevan Isla.

Itse haluan nimen olevan myös sukunimeen sopiva, eli itse en antaisi lapselle nimeksi mitään Ceciliaa tmv. jos sukunimi on esim. Vatanen. Perisuomalaisen sukunimen yhteyteen sopii tavallisempi etunimi ja erikoisemman sukunimen yhteyteen taas erikoisempi etunimikin. Ainakin omasta mielestäni.

Vilma on toinen omista kestosuosikeista tyttölapsen nimeksi.

Isla tai Vilma hänestä tulee, se on jo päätetty. Vilmasta olen pitänyt jo niin kauan, ja Isla on minusta kovin kaunis. Minulle tulee Islasta mieleen vaaleus, raikkaus.... henkilöistä Isla Fisher. Minusta Isla sopii erinomaisesti Suomalaisen tytön nimeksi, kun siitä tulee mieleen jotenkin pohjoinen. Niinkuin Islanti :D

Sukunimi taas on hyvin harvinainen, joten ei se yleinen etunimi ees harmita. Kokonimestä tulee kuitenkin sukunimen kautta "uniikki".

no, mitäs pahaa on hevosissa, komeita elukoitahan ne :D

Eiköhän jokatapauksessa joku elikko aina omaa saman nimen, kuin mikä me itse ollaan saatu. Se vaan on väistämätöntä :D Sä keksit lapselle hienon nimen, niin aina käy ilmi että jollain naapurin kaljulla marsulla on se sama nimi. :) Ei tuota hevosjuttua kuitenkaan tiedä kuin lähinnä hevosihmiset.

Yhteistyössä