Iskuvinkkejä

Mitenhän mä saisin ton miehen tekemään aloitteen ? Olen lähes varma, että se on muhun ihastunut (mun duunissa oleva mies, mut ei samalla osastolla, toisen osaston pomo. Mut aika paljon ollaan tekemisissä. Oon vaan kesäduunis, ettei silleen haittais.). Mut nyt pitäis vaan jotenkin saada se pyytämään mua treffeille tai vastaavaa. Ja se pitäis tapahtua hyvin pian, koska sen kesäloma alkaa tän viikon jälkeen...

Ja tää mies ei oo varattu, eros vaimostaan viime vuonna...

Ja kyllä mä miehen pään pyörälle saan, mutta kun ei tää uskalla tehä alotetta. Ja ite en tee, vihjata voin...

[QUOTE="vieras";24123781]Et voi olla hetkeäkään ilman miestä?[/QUOTE]

Tietysti voin. Emmä seksin takia miestä tartte, en ainakaan koko ajan ja heti. Ja toki saan yhden illan jutun mistä vaan koska vaan jos haluan. Mut etin nyt sellaista potentiaalista aviomiesehdokasta. Tää ois semmonen. Toki ei täydellinen kaikilta ominaisuuksiltaan, mut sopiva. Just sopiva.

"vieras"
Tietysti voin. Emmä seksin takia miestä tartte, en ainakaan koko ajan ja heti. Ja toki saan yhden illan jutun mistä vaan koska vaan jos haluan. Mut etin nyt sellaista potentiaalista aviomiesehdokasta. Tää ois semmonen. Toki ei täydellinen kaikilta ominaisuuksiltaan, mut sopiva. Just sopiva.
Minkätakia sä miestä sitten tarvit, elättämään itsesi vai ?

[QUOTE="vieras";24123974]Minkätakia sä miestä sitten tarvit, elättämään itsesi vai ?[/QUOTE]

Olemaan aviomies, jakamaan elämää ja tekemään lapsia mun kanssa. Ei mulle raha sinällään oo mitenkään tärkeintä. Usein vaan on niin, että semmoset kunnianhimoiset, fiksut ja elämänpaloa omaavat miehet on kans aika varakkaita. Mut ei aina.

Jos olis joku unelmamies ja se olis rikas ja ihastuisin siihen, niin ei se ihastus välttämättä siihen kuolis että se menettäs rahansa. Riippuu tietty miten menettäs, et jos vaikka jäis rikoksesta kii tai jos vaikka olis uhkapeliluonne ja häviäis kaikki, niin ehkä sitten... Mut jos ne esim. varastettais, niin eihän sen miehen ominaisuudet mihinkään katois.

Ei se raha vaan ne miehen ominaisuudet...

"..."
Mitenhän mä saisin ton miehen tekemään aloitteen ? Olen lähes varma, että se on muhun ihastunut (mun duunissa oleva mies, mut ei samalla osastolla, toisen osaston pomo. Mut aika paljon ollaan tekemisissä. Oon vaan kesäduunis, ettei silleen haittais.). Mut nyt pitäis vaan jotenkin saada se pyytämään mua treffeille tai vastaavaa. Ja se pitäis tapahtua hyvin pian, koska sen kesäloma alkaa tän viikon jälkeen...

Ja tää mies ei oo varattu, eros vaimostaan viime vuonna...

Ja kyllä mä miehen pään pyörälle saan, mutta kun ei tää uskalla tehä alotetta. Ja ite en tee, vihjata voin...
Mut tarkista nyt ekana, että se mies on rikas. Voit sitten huoletta jäädä pois töistä :)

[QUOTE="...";24124015]Mut tarkista nyt ekana, että se mies on rikas. Voit sitten huoletta jäädä pois töistä :)[/QUOTE]

Se ei oo mikään rikas, ihan normi. Mut ei se mua haittaa. Niinkuin sanoin, ei raha mua haittaa, mut ei se ratkasekkaan. Ja kyl mul on ihat omat tavoitteet uran suhteen vaikka olis Donald Trump miehenä, että silleen

Totanoin
Olet kesätyöpaikasta löytänyt sopivan. Aika nopeasti olet tutustunut...

Yhteistyössä