Iskipä yhtäkkiä kauhee epäilys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Mulla on menkat aina ollu runsaat ja jokaisen lapsen jälkeen vielä entisestään runsastuneet. Viimesimmän jälkeen tyyliin: pahimpina päivinä superkoon tamponi ja yöside riittää puoleksi tunniksi-tunniksi ,tätä 2-3päivää, sit n. 3 päivää sellasta vuotoa että yöside riittää pari tuntia. Kaikkineen kesto kymmenisen päivää.
Noh, kahdet viime menkat on tullu ajallaan (kierto nykyään useimmiten 30+päivää) mutta olleet huomattavasti niukemmat kuin ennen. Normi side on riittäny, vuodon määrän takia ei ois tarvinnu vaihtaa ku pari kertaa päiväs (toki siis vaihdan useammin). Kesto kokonaisuudessaa viitisen päivää.

Oon ollu hyvin tyytyväinen, vihdoinki mun kroppa tajuaa toimia normaalisti!

Mutta viimesen viikon aikana on ollu alamaha juilimista (edelliset menkat 23.7), syömisen jälkeen erittäin tukala olo mahassa (niinku ois pallon syöny), housut on alkanu kiristää mahasta/vyötäröltä vaikka paino ei ole noussut.

Mietiskelin tos äsken että mikähän tossa mahassa on vialla ku söin pari tuntia sitte ja aina vaan on erittäin tukala olo. Ja sit se iski, epäilys. Enhän mä voi olla raskaana, enhän? Mut on steriloituki...
Haen kyl testin varuuksi huomenna ku en semmosta ny yöllä mistään saa. Mutta eihän oo mahdollista? Eikä mulla kyllä missään raskaudessa oo ollu tommosia oireita eikä mitään vuotojakaan.

Hurjalta kuulostaa sinun menkat.- Miten pärjäät työelämässä?
Mulla on 2-3 päivää tosi runsasta vuotoa, mutta pystyn pitämään n. 3-4 h. samaa rättiä tai olla tyhjäämättä kuppia ja mietin tuskissani, että pääsisipä tästä riesasta jo eroon