ISKIAS!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja B-7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

B-7

Jäsen
02.04.2008
513
0
16
Mulla vasta viikkoja vajaat 11 ja nyt jo kurja iskias itsestään ilmoittelee :/
Viimeraskauden lopussa äityi tosi pahaksi ja ihan pelkään mitä tuleman pitää.
Näillä viikoilla ei tukivyöstä oikeen ole vielä apua mutta tietääkö kukaan esm jumppaohjeita tai mitään muuta lievittävää,helpottavaa,ehkäisevää???Entä esm hieronta,voisiko siitä olla apua?

Kaikki vinkit ja ehdotukset otetaan kiitollisena vastaan!! :flower:

Oletko miettinyt käyväsi osteopaatilla? Jos kyse ei olekaan issias... minun tapauksessani vika löytyi SI-nivelestä. Samantapaista kipua kuin issias, mutta ei mene yhtä alas jalkaan.

Tiedän tunteen, kun alaselkää/pakaraa juilii, välillä menee jalka alta, kun vihlasee. Olen käynyt koko raskauden ajan (paitsi en nyt loppuajasta) sellaisella osteopaatilla joka tietää raskaudenaikaisista vaivoista. Suosittelen. Ja varsinkin vauvan syntymän jälkeen kannattaa käydä hoidattamassa selkää.

Myös ihan vaan hierojalla olen käynyt pari kertaa.

Toivottavasti löydät apua.

Memmu 39+6

Mulla on kans ongelmia selän kanssa. Alaselkä ja pakara on usein jumissa ja liikkuminen sen takia vaikeaa. Raskaus on vasta alussa (12. viikolla) mutta pelkään pahoin että ongelmia selän kanssa tulee kun maha kasvaa enemmän. Kävin eilen äitiysasujen erikoisliikkeessä josta suositeltiin tukivyötä 20 viikosta alkaen. Mielelläni minäkin kuulisin jos jollain on hyvin ohjeita joilla kipuja voisi ehkäistä/helpottaa. Memmu mistä löysit osteopaatin joka on erikoistunut raskausajan vaivoihin?

Yhteistyössä