I
IhanaValo
Vieras
Illalla kaikki oli vielä hyvin, tänäkin aamuna vielä ku heräsin mut sitten se alkoi hiipimään.
Tällä hetkellä ei vois vähempää kiinnostaa koko joulu. Aiemmin yritin saada perhettä aamupalalle, ei kukaan lotkauttanu korvaansa..pitikin lapsille antaa jo pari lahjaa, ei ne suostuneet jättämään leikkejä kesken...ennen ku mies laittoi niille aamupuurot, sit ne kyllä meni syömään.
No, yritin/yritän keksiä vaatteet, jotka ois vähän ees juhlavammat joulun kunniaksi mut ei mikään mahu päälle ees
Taidan pukeutua säkkiin, ärsyttää ku joka paikka pömpöttää vaikka oon yrittäny painoakin pudottaa..ja tänään pitäs syödä vaan lisää ja ahistaa kun on syöty jo muutenkin liikaa.
Lapset huutaa ja tekis mieli mennä vaan nukkumaan.|O
Että joulua vaan kaikille ja anteeks.
Tällä hetkellä ei vois vähempää kiinnostaa koko joulu. Aiemmin yritin saada perhettä aamupalalle, ei kukaan lotkauttanu korvaansa..pitikin lapsille antaa jo pari lahjaa, ei ne suostuneet jättämään leikkejä kesken...ennen ku mies laittoi niille aamupuurot, sit ne kyllä meni syömään.
No, yritin/yritän keksiä vaatteet, jotka ois vähän ees juhlavammat joulun kunniaksi mut ei mikään mahu päälle ees
Taidan pukeutua säkkiin, ärsyttää ku joka paikka pömpöttää vaikka oon yrittäny painoakin pudottaa..ja tänään pitäs syödä vaan lisää ja ahistaa kun on syöty jo muutenkin liikaa.
Lapset huutaa ja tekis mieli mennä vaan nukkumaan.|O
Että joulua vaan kaikille ja anteeks.