iskelmä reinot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ööö

Vieras
iskelmä radiossa sanottiin, että saa kahdet reinotossut yhden hinnalla, ku kirjoittaa iskelmä reinot kampanjakoodiksi reinokauppa.fi sivulla, mutta en tajua minne se pitää kirjoittaa ja en haluis kuitenkaa tilata kaksia jos ei saakaan alennusta.... tietäiskö joku???

niin, mutta mä en uskalla laittaa sitä tilausta sinne maksamiseen asti, jos se koko summa pitääkin maksaa... enkä oikein tajua mihin se juttu pitäis kirjoittaa...

tilata voi 2hdet yhden hinnalla klo 24.00 saakka. ja vain tänään, Reinon- päivänä.

kun tekee tilauksen ja täyttelee tilauslomakkeen, kysytään alempana lunastuskoodia joka on se iskelmäreino... ja sen jälkeen ´klikkaa lunasta kuponki. - jonka jälkeen kone laskee -50% hinnasta pois, eli kaksille kengille tulee hintaa 50e ja rapiat päälle. postiennakkomaksu mahdollisuutta ei ole. ja 14 päivän tilauksen peruutusoikeus.

minusta nuo lasten ensiaskel reinot on ihanat! =)

Alkuperäinen kirjoittaja ainoreino:
tilata voi 2hdet yhden hinnalla klo 24.00 saakka. ja vain tänään, Reinon- päivänä.

kun tekee tilauksen ja täyttelee tilauslomakkeen, kysytään alempana lunastuskoodia joka on se iskelmäreino... ja sen jälkeen ´klikkaa lunasta kuponki. - jonka jälkeen kone laskee -50% hinnasta pois, eli kaksille kengille tulee hintaa 50e ja rapiat päälle. postiennakkomaksu mahdollisuutta ei ole. ja 14 päivän tilauksen peruutusoikeus.

minusta nuo lasten ensiaskel reinot on ihanat! =)

kiitos! mä oon kirjoittanu siihen kohtaan monesti väärin, siis väliviivalla ja erikseen yms..., niin siks aattelin että se on väärä kohta. mutta nyt tais onnistua ja vielä ehdin! :)

Yhteistyössä