Isis lapset palaavat Eurooppaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elena777
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on halu, niin kyllä keinot keksitään.
No keksihän huviksesi se keino, jolla nyt voitaisiin estää jonkun suomen kansalaisen tänne tulo.
Toki tällaisia keinoja voidaan keksiä, mutta ne kaikki vievät aikaa. Eikä kukaan ole edes aloittanut yhdenkään tällaisen keinon suunnittelua. Joten asia nyt vain on niin, että jos haluavat suomeen palata, niin palaavat.

Keskustelualueen säännöt muistaakseni kieltävät vitun pitkät lainaukset
Mä tollasta muistanut, mutta muokkasin sitä nyt sitte ja sää pysyt aiheessa:cautious:
Sinänsä on kyllä ihme, että laajemmin ei ole tajuttu hyödyntää tätä trendikästä huiviinkaavuttamista. Aika helppo olisi välttää automaattikameroiden sakot, kun vain väittäisi, että "en se minä ollut vaan tuo naapurin huivimamma". Jonkun kaupan valvontakamerat olisivat ihan yhtä tyhjän kanssa, kun kuvassa näkyisi vain mustakaapu. Jne.. Hyödyntämismahdollisuudet ovat loputtomat.
Jokaisen suomalaisen pitäis vaan alkaa pukeutumaan säkkiin ja väittää Fatman olleen kuskin paikalla.

jokaisen maan minne näitä meinataan laittaa,pitäisi yhdistää rahansa(rahat mitkä menevät maahanmuuttoon jokatapauksessa) ja ostaa joku autio saari jostain mereltä ja sijoittaa nämä isisvaimotlapsetpakolaiset sinne. perustaa sinne siirtokunta.
Tuossa on vaan se huono puoli, että niissä siirtokunnissa sikiäis sitten isisideologia ja aina sieltä joku pääsis sitten tekemään muille ihmisille pahojaan(n)

No keksihän huviksesi se keino, jolla nyt voitaisiin estää jonkun suomen kansalaisen tänne tulo.
Toki tällaisia keinoja voidaan keksiä, mutta ne kaikki vievät aikaa. Eikä kukaan ole edes aloittanut yhdenkään tällaisen keinon suunnittelua. Joten asia nyt vain on niin, että jos haluavat suomeen palata, niin palaavat.
Ei päästetä al-Holin leiriltä palaavia Suomeen, vaan rajavartijat silppuavat al-holistien suomalaiset passit, istuttavat takaisin koneeseen ja lentoyhtiölle sakot.

Eipä sitä pysty helpolla muistamaan koska se on paska ketju johtuen jo vain siitä ku siihen ei pysty kommentoimaan ja tähän loppuun sellainen alapeukkuhymiö ja muita merlkrjä jota tämä ei halua suoltaa
Mitäs mieltä sä olet itse aiheesta?
Huolestuttaako sua se, että noi ideologialtaan täysin päistään sekaisin olevat ja vaaralliset ihmiset rahjataan Eurooppaan?

Mitäs mieltä sä olet itse aiheesta?
Huolestuttaako sua se, että noi ideologialtaan täysin päistään sekaisin olevat ja vaaralliset ihmiset rahjataan Eurooppaan?
Pssst!!! Sano sille, että kaikki sexishopit menee kiinni jos Islamistit ottaa vallan!!!
Mistä sitten ostaa anaalitapit ja mulukunvarrenväristimet!!!:barefoot:

Mielestäni on parempi lapsille palata Eurooppaan ja ehkäpä meille muillekin.
Jos lapset jäävät sinne niin heidän viha ”vääräuskoisia” kohtaan vain kasvaa ja vahvistuu. Heistä kasvaa isis sotilaita
Kun heidät tuodaan länsisivistykseen, heidät voidaan ehkä uudelleen opettaa länsikultuuriin.

Jos lapset jäävät sinne niin heidän viha ”vääräuskoisia” kohtaan vain kasvaa ja vahvistuu. Heistä kasvaa isis sotilaita
Kun heidät tuodaan länsisivistykseen, heidät voidaan ehkä uudelleen opettaa länsikultuuriin.
Helppo sanoa noin kun et itse asu Suomessa, eikä sinulla ole pieniä lapsia.

Paino sanalla ehkä...pienimmät lapset tottakai voidaan auttaa, jos heidät erotetaan äideistään jotka uskovat isis ideologiaan ja kalifaattiin.

ensin muutamaksi vuodeksi johonkin aivopesuleirille jossa pestään nuo isis ajatukset pois ja käydään psykologin tiukat arviot läpi. ne ketkä selviää sieltä niin ok,muut lähetetään takaisin.

Mielestäni suvaitsevaiset vois ottaa heidät hoteisiinsa, kun kerran mitään vaaraa tai riskiä heistä ei ole.
Vai mitä mieltä olet?:)
Elena, noin yleisenä ” sääntönä” sanon, että toimen ihminen ei voi laittaa toista vapaaehtoiseksi.
En ole mikään vaara- tai riskiasintuntija, enkä vois kyllä ottaa suomalaisia lapsia tänne, vaikka haluaisinkin ja tuskin olen edes siinä määrin suvaitsevainen.

Kuka on sanonut, että heissä ei ole vaaraa tai riskiä? Luulenpa, että ainoastaan persut on näin tän asian ilmaissu.
Eli tiedostat riskin ja vaaran?
Hyvä!
Oletko silti valmis laittamaan lapsesi samaan päiväkotiryhmään tai samaan kouluun näiden ''teurastamme teidät kaikki'' oppilaiden kanssa?
He nimittäin todella tarkoittavat sitä ja ovat erittäin suurella todennäköisyydellä tappaneet pienen elämänsä aikana jo jonkun 'väärä uskoisen'.

Elena, noin yleisenä ” sääntönä” sanon, että toimen ihminen ei voi laittaa toista vapaaehtoiseksi.
En ole mikään vaara- tai riskiasintuntija, enkä vois kyllä ottaa suomalaisia lapsia tänne, vaikka haluaisinkin ja tuskin olen edes siinä määrin suvaitsevainen.
Mä en vaan ymmärrä sitä, että suvaitsevainen ihminen vaatii muita ihmisiä ottamaan riskin että joku noista lapsista tai äideistä tappaa uskon kiihkossaan jonkun kantasuomalaisen rakkaan...mutta kukaan suvaitsevainen ei ole kertaakaan sanonut olevansa valmis ottamaan riskiä omalle kontolleen.

Eli tiedostat riskin ja vaaran?
Hyvä!
Oletko silti valmis laittamaan lapsesi samaan päiväkotiryhmään tai samaan kouluun näiden ''teurastamme teidät kaikki'' oppilaiden kanssa?
He nimittäin todella tarkoittavat sitä ja ovat erittäin suurella todennäköisyydellä tappaneet pienen elämänsä aikana jo jonkun 'väärä uskoisen'.
Puhut minulle kuin jollekkin pikkulapselle ja odotat asiallista vastausta. Oletko tarpeeksi vanha omiin lapsiin tai liian persu puhuaksesi kuin aikuiset?
Mielestäni minun ei tarvitse kohdella asiallisesti herjaavaa ilkeilijää.

Mä en vaan ymmärrä sitä, että suvaitsevainen ihminen vaatii muita ihmisiä ottamaan riskin että joku noista lapsista tai äideistä tappaa uskon kiihkossaan jonkun kantasuomalaisen rakkaan...mutta kukaan suvaitsevainen ei ole kertaakaan sanonut olevansa valmis ottamaan riskiä omalle kontolleen.
Ymmärrän mitä sanot: ” pane rahasi missä suusi on”.
Enhän minäkään voi suomalaisia lapsia tänne ottaa. Menköön lapset ja äidit kansalaisuutensa mukaan

Yhteistyössä