Isien menot.

Ajattelin kysellä täältä kun on ollut ystäväpiirissä puhetta joilla pieniä lapsia isien viikonloppu menoista mm.baareista..että minkä verran käyvät ja pääsevätkö äidit sitten vastavuorosesti tyttöjen kanssa ulos?
Meillä ei lasta viedä tuskin koskaan hoitoon. Noin kerran kuussa käyn minä ja toisena kuuna mies. Tietysti joskus myös yhdessä.. Näin meillä... =)
 
lumikki
Meillä käydään kaupungilla tosi harvoin nykyään. Eipä enää tee baariin mieli, kun nuorempana tuli riittävästi baareiltua. Mies käy harvakseltaan ja minä pääsen koska haluan mennä (eli 2x viimeisen puolentoista vuoden aikana). Mukava huomata, että mieskin viihtyy perheen kanssa kotona, eikä haikaile kaljanjuontiin kaereiden kanssa. Viettää kyllä aikaansa kavereiden kanssa mm. urheillen. Molemmat olemme tyytyväisiä näin.
 
Meillä ei iskä ole edes innostunut menemään kuin joskus harvoin.. tyypillinen kotikissa, tykkää enemmän touhata kotosalla jotakin. Yleensä mennään yhdes jos mennään. Oon kyl yrittänyt patistaa, jos se joskus haluaa mennä, mua ei silleen häiritse. Käy tuo kyl viikol punttisalilla kaverinsa kans, sitäkään en ole estellyt.
 
hennis
Noo joskus käy mutta yleensä työpaikan juttuja esim saunailtoja. Pääsee toki äitiki vuorostaan sitte tyttöjen kans viihteelle. Mutta yhessä käydään useammin kyllä viihteellä mummo ja ukki hoitaa neitiä mielellään. =) =) B)
 
Solmu
Meillä isi käy harvemmin viikonloppuriennoissa mut muuta menoo kyl löytyy vastaavasti enemmän. Eli ei kannata suuria suunnitelmia miun keksiä eikä menoja sopia kun ei ikinä tiedä onko mies keksiny jo jotain menoo..
 
pojat02ja04jaäippä
Meillä isäntä ei kyl kamalasti poistu edesa täältä 4 seinän sisältä mihkään..ei paariin, ei illanviettoon.hyvä kun kaupassa ja poikien kaa ulkona käy.
mut yhes mennään sillo tällöin.
joskus harvoin minä meen ajelemaan autolla kavereitteni kaa..juua kun en tykkää!
mies sit varmaan 2vuoden aikana n.10kertaa mennyt yksin tuulettumaan, kaljalle.... :kieh: :hug: :heart: :headwall:
 
Meillä pistetään muksu hoitoon kun menojalka vipattaa (ehkä kerran kuussa paitsi nyt kun tulee toinen vauva)! Tekee tosi hyvää päästä tuulettuun yhdessä. Erikseenkin mennään ja ehkä ite enemmän kun mies, mutta aina yhteisestä sovinnosta menot ettei tule pahaa mieltä sen vuoksi! Mies tykkää ottaa kotona ja pyytää pari kaveria. Ne nukuttaa pojan ja mä pääsen ulos, toimii meillä :) Onneks mies ei ole kova menijä, koska siitä en pitäis, kun ite tykkään kuitenkin et yhdessä sitten tehdään kaikennäköistä!
 
meillä jos rahat riittää niin joka perjantai käy baarissa, kun on stressaava työ ja tarvii omaa aikaa. itse en käy kuin kerran vuodessa kun ei vaan huvita, kotona paljon mukavampaa. nyt ollut kiva vkonloppu kun mies ei menny kun ei ollu rahaa.
 
Meillä mies käy kerran kuussa tai ei sitäkään.. Joskus useammin joskus harvemmin! Mä ite en oo käyny missään kohta puoleentoista vuoteen.. Raskaus ja tytön syntymä verotti aika kivasti baari reissuja! Ennen raskautta olinkin kova menemään.. Nyt sitä on vaan niin mukava olla vaan kotosalla! :) Ehkäpä mäkin vielä joku päivä uskaltaudun baanalle... Tyttö on nyt 4 kk ja vielä en ole uskaltanut lähteä..
 
Ei meillä lasketa kuin paljon tulee käytyä, kumpi mennään sillon ku siltä tuntuu. Ja jos yhessä halutaan mennä niin sillon pyydettään mummia kattomaan pikku neitiä. Hyvin on toiminu ja varmaan tulee toimimaankin.
Muuten menot mennään joko yhdessä tai erikseen, monesti mies sanookin (kaks vuoro työssä) että mene sinä vaan yksin kauppaan, hän on kotona. Vielä ei ole riitaa tullu kumpi menee ekaks ja milloin.
 
Meillä mies käy "tuulettumassa" 1 krt/1-2kk. Minä taas en koskaan, on ehtiny tarpeeksi juhlia ennen äidiksi tuloa, joten enää ei jaksa kiinnostaa. Niin ja nyt vielä raskaanakin, että vielä vähemmän kiinnostaa. :D
 

Yhteistyössä