isäst marisen

kristallilapsi04

Aktiivinen jäsen
12.03.2006
2 440
0
36
onkohan joku joskus ollu vastaavassa tilanteessa???
täst tulee pitkä teksti koska on pitkä juttu pyydän sitä jo anteeks... :ashamed:

mä en tiiä mitä tekisin mun isän kans. se ei oo ollu mulle isä sen jälkeen kun eros mun mutsista -95. se ei oo oikeesti välittäny mitä meille kuuluu tai milläistä meillä oli kotona äidin luona. esim: mutsi rupes käyttää alkoholia todella paljon ja todella useesti 96 ja samoin tuli itsari yritykset viilteli ranteita, veti unilääkkeitä, ym.. mä olin se joka hoidin siskon ja veljee ja äitiä. iskä ties varsin hyvin miten meillä menee mutta ei tehny asialle mitään..

samoin kun sai tietää että poltan tupakkaa niin haukku mut huoraks koska mietti mistä saan rahaa röökiin koska hän ei anna joten ainut vaihtoehto oli että myyn persettä..

2003 mutsilla ei ollu kämppää ja mulla oli joten mä otin mun broidin asuu mun luo mutsi sanoi pärjäävänsä kavereiden luona hyvin. soskut sai tietää tästä ja ne tuli meille broidille oli tiedossa paikka nuorisokodissa jos ei isä voi sijoittaa heille siks aikaa kun äiti saa kodin. isälle ei ollu mahdollista sanoi syyks "hän menettää perheensä jos ottaa broidin heille.." (sanooko isä noin omalle lapselle??)

faija on saanut siis uuden perheen ja heillä on yks lapsi tyttö jota ei ole saanu sanoo siskoks koska tyttö ei sitä ymmärrä samoin isää ei saanu enää sanoa isäks koska sitäkään tyttö ei ymmärrä kun mei ei sielä asuta.
meitä ei myöskään olla otettu millekkään reissulle mukaan mitä ovat tehneet esim: kun käyvät lapis mun broidin kummivanhemmilla veljee ei oteta sinne mukaan menevät siis autolla sinne.

no tässä kävin muutama kk sit faijalla ja kattelin sielä seinille ja huomasin että sielä ei ole yhden yhtä kuvaa meistä siis must, broidista, siskosta tai lapsenlapsistaan..

mä vaan kaipaan mun isää ja sitä että se kerran sanois mulle että "xxxxx mä olen susta ylpeä ja kiitollinen että oot mun tyttö!!" noita sanoja mä en ole kuullu 13vuoteen en silloin kun poika synty, mä valmistuin, menin naimisiin....

millä mä herätän iskän tuolta jostain...??

kiitos jos jaksoit lukee ja ehkä kommentoida mitään ilkeilyy en kaipaa.. ja mulle tää on iso juttu

:hug: Empä mä osaa tuohon mitään sanoa.. Ootko sanonu isälles suoraan miltä susta tuntuu? KOska aivan kamalaahan tuo on :/ MÄ luulin että meillä on vittumainen isä, mutta kyllä sun vie voiton :hug:

No tuota, sulla on täysi paska isä. En odottaisi tuolta mitään. Olet parempi kuin hän. Lapsi ei voi valita vanhempiaan ja joillekin sattuu huono tuuri.
Ällöttävä jätkä, joka haukkuu lastaan huoraksi tai unohtaa lapsensa, jotta joku paska akka ei häviäisi hänen elämsätään.

Eli hän on pelastanut itsensä ( ei ehkä olisi yksin pärjännyt, vaan olisi alkoholisoitunut tai jotain) ja uhrannut teidät.

Ole ylpeä itsestäsi, jos sulla on hänestä ja äidistäsi huolimatta normaali perhe, ja olet jaloillasi. Hyvin harva pystyy siihen, jos lähtökohdat on mitkä sulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tuota, sulla on täysi paska isä. En odottaisi tuolta mitään. Olet parempi kuin hän. Lapsi ei voi valita vanhempiaan ja joillekin sattuu huono tuuri.
Ällöttävä jätkä, joka haukkuu lastaan huoraksi tai unohtaa lapsensa, jotta joku paska akka ei häviäisi hänen elämsätään.

Eli hän on pelastanut itsensä ( ei ehkä olisi yksin pärjännyt, vaan olisi alkoholisoitunut tai jotain) ja uhrannut teidät.

Ole ylpeä itsestäsi, jos sulla on hänestä ja äidistäsi huolimatta normaali perhe, ja olet jaloillasi. Hyvin harva pystyy siihen, jos lähtökohdat on mitkä sulla.

yritän olla ylpee itsestäni ja on normaali perhe mies ja ihan 4v poika :heart:
mua vaan pelottaa että jollain tapaa toi isän hylkääminen heijastuu muhun ja mieheeni.. pelkään jatkuvasti että mun mies hylkää mut ja en siks uskalla olla niin avoin kun pitäs. esim: seksin suhteen..

kävin päätätin kans juttelee siitä että en halua seksiä ja sanoi että heijastus tulee isän hylkäämisesestä..

Sinä olet tärkein: olet arvokas, rakasta itseäsi ja perhettäsi paljon. Isäsi vaikuttaa aika, hmm, "omituiselta"... Hän on tässä yhtälössä se, joka menettää paljon...

Kaikkea hyvää Sinulle!

Yhteistyössä