Isäpuolen käytös 8-vuotiasta poikaa kohtaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilynistä:
Emilynin otteet tällä palstalla ovat monesti olleet jopa törkeitä! Muistatteko Marge Simpsonin vaikean tapauksen?

Emilyniltä ei heru myötätuntoa saati ymmärrystä muita ihmisiä kohtaan ja se jos joku on tasapainottomuuden merkki. Toivottavasti moinen yksinapaisuus ei siirry äidin esimerkin kautta lapsiinsa.

Emilynhän se juuri kirjoitteli kissan kokoisin kirjaimin, miten ei kestäisi elämässään toisen lapsen tuomaa vaivaa, kun yhdenkin kanssa on niin toivottoman raskasta. Ja pam, niinpä onkin pikkufrouva raskaana uudelle miehelleen, jolla on puoli- vuotias vauva puolestaan toisen naisen kanssa.

Tällaisen ihmisen kommentit kannattaa siis täysin jättää omaan happamaan arvoonsa ja jättää kommentoimatta!! Elämä opettaa Emilyniä kovalla kädellä jo pelkästään tässä raskausasiassa.

Millainen on ihminen, jonka pää ei kestä edes yhtä lasta? Eikö sellaisen ihmisen toinen raskaus anna aihetta suureen huoleen?

Se sitten tästä Emilynistä!! Miettikääpä te muutkin!!

Onko tää Emilyn entinen Helmiäinen, kirjoitustapa ja tyyli on yhtä rumasti töksähtelevä kuin hänellä?!

Mulla herui tässäkin ketjussa erittäin paljon myötätuntoa tälle puolustuskyvyttömälle, 8-vuotiaalle pojalle, jonka monet kommentoijat tuntuvat sivuuttavan täysin..! Ja myötätuntoa ei tosiaan heru ihmisille, tässä tapauksessa äidille, joka on antanut lastaan kohdella tuolla tavoin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä enää mieti, vaan ole äiti ja toimi lapsesi parhaaksi. Silloin pistetään lasta mitätöivä tai muutoin väärin kohteleva äijä pihalle. Äiti puolustaa lastaan, eikä koskaan pistä yhtäkään miestä lapsensa edun edelle.

Miksi pistää kahdelta muulta lapselta (toinen ei ole vielä edes syntynyt) hyvä isä mieron tielle? Eiköhän kannata ensin yrittää saada muutosta aikaiseksi ja sitten vasta miettiä eroa!
Vai onko sun mielestä lasten etu kasvaa isättömänä, jos vaihtoehtona on rakastava isä, joka vain käyttäytyy typerästi poikapuoltaan kohtaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
voi että, kyllä tuli surku olo pojan puolesta!! :'(
toivottavasti puhut pojan kanssa tästä tilanteesta, kerro että sinun mielestä hän on hieno poika ja kerro ettei hän ole syyllinen isäpuolen hirveään käytökseen.
Kurjaa että oikein mollaa poikaa! voi tehdä pysyvän jäljen itsetuntoon.

Kyllä se poika isompana sen tajuaa, että äiti ei suojellut tuollaiselta mieheltä.

Mikä HELVETTI on sun ongelmas, Emilyn??? Miksi olet tuollainen? Etkö jo tajua, että ap TEKI ASIALLE JOTAIN NYT, parempihan se on kuin ei koskaan?

Sun pitäis oikeesti saada bannia!

Alkuperäinen kirjoittaja Törkeetä käytöstä:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
voi että, kyllä tuli surku olo pojan puolesta!! :'(
toivottavasti puhut pojan kanssa tästä tilanteesta, kerro että sinun mielestä hän on hieno poika ja kerro ettei hän ole syyllinen isäpuolen hirveään käytökseen.
Kurjaa että oikein mollaa poikaa! voi tehdä pysyvän jäljen itsetuntoon.

Kyllä se poika isompana sen tajuaa, että äiti ei suojellut tuollaiselta mieheltä.

Mikä HELVETTI on sun ongelmas, Emilyn??? Miksi olet tuollainen? Etkö jo tajua, että ap TEKI ASIALLE JOTAIN NYT, parempihan se on kuin ei koskaan?

Sun pitäis oikeesti saada bannia!

No, eihän se mikään yllätys olisi jos tällä palstalla saisi bannia sen takia, että on sitä mieltä että äidin kuuluu suojella lastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Mitkäs ne oli sen miehen hyvät puolet? Vai onko niitä? Siis miksi olette yhdessä?

Mies osaa olla hyväkin ja onki siis kaikille! Mutta nyt menny TAAS ihan kummaksi ja en hyväksy tuollasta käytöstä! Nyt kyllä tuntuu etten löydä yhtään mitään hyvää puolta :| Raivoa vaan täynnä..

Mä en ihan taas tajua miksi piti hankkiutua raskaaksi tällaisessa tilanteessa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Onko tuollainen retku sulle todellakin niin tärkeä, että vähääkään välitä pojastasi vaan annat miehen kohdella häntä tuolla tavoin? En ymmärrä tuollaisia ihmisiä, olet niin itsekäs |O |O |O

Varmaan ensimmäistä kertaa ikinä, oon sun kanssa samaa mieltä!

:D :D

Mä olen ennenkin ollut asioista samaa mieltä Emilynin kanssa ja olen nytkin. Kyllä lapsella on oikeus elää pelotta kodissaan, ilman että joutuu aikuisen väkivallan kohteeksi.
AP:lle voimia nyt tuossa tilanteessa laittaa asialle stoppi. =) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
[
Mä olen ennenkin ollut asioista samaa mieltä Emilynin kanssa ja olen nytkin. Kyllä lapsella on oikeus elää pelotta kodissaan, ilman että joutuu aikuisen väkivallan kohteeksi.

Mä en tykkää teistä kummastakaan :D Mutta nyt olen samaa mieltä sinunkin kanssasi :flower:

En koskaan, ottaisi miestä, joka ei pystyisi kohtelemaan, minun, omiaan ja mahdollisia yhteisiä lapsia tasavertaisesti. Enkä ottaisi miestä, josta lapseni eivät pitäisi.

Sun on hyvä alkaa suhtautua vihamielisesti ihmiseen, joka sanoo suoraan miten asia on. Kannattaisiko sun opetella (ja muitten, tuollaisen käytöksen puolustajien) opetella kantamaan sitä vastuuta, että lapsella on oikeus turvalliseen lapsuuteen, eikä mihinkään henkiseen väkivaltaan, jota apn mukaan oli jatkunut jo pitkään. Tuskinpa nytkään loppui, eiköhän se rakkaus taas kukoista parin päivän päästä, lapsesta viis..

Joka sanoo suoraan miten asia on.

Sinähän sen tiedät, näin netin välityksellä, kuinka ne asiat oikeasti on. Kyllä kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Sun on hyvä alkaa suhtautua vihamielisesti ihmiseen, joka sanoo suoraan miten asia on. Kannattaisiko sun opetella (ja muitten, tuollaisen käytöksen puolustajien) opetella kantamaan sitä vastuuta, että lapsella on oikeus turvalliseen lapsuuteen, eikä mihinkään henkiseen väkivaltaan, jota apn mukaan oli jatkunut jo pitkään. Tuskinpa nytkään loppui, eiköhän se rakkaus taas kukoista parin päivän päästä, lapsesta viis..

Sinähän sen tiedät, näin netin välityksellä, kuinka ne asiat oikeasti on. Kyllä kyllä...

Niinhän täällä kaikki muutkin tietää :D :whistle:

[

Mä en tykkää teistä kummastakaan :D Mutta nyt olen samaa mieltä sinunkin kanssasi :flower:

En koskaan, ottaisi miestä, joka ei pystyisi kohtelemaan, minun, omiaan ja mahdollisia yhteisiä lapsia tasavertaisesti. Enkä ottaisi miestä, josta lapseni eivät pitäisi.

Heh, kiitos vain rehellisyydestä :D Minä arvostan tuollaista selkärankaisuutta että asia sanotaan suoraan noin mustana, eikä vittuilla harmaana.
Ei toki tarvitse pitää, mie en ossoo sinusta mielipidettä sanoo, oon ollu monesti samaa mieltä, joskus taas eri linjoilla. Mutta tykkään mieluummin, ainakin tuon tunnustuksen jälkeen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:

Niinhän täällä kaikki muutkin tietää :D :whistle:

Puhu vaan omasta puolestas.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilynistä:
Emilynin otteet tällä palstalla ovat monesti olleet jopa törkeitä! Muistatteko Marge Simpsonin vaikean tapauksen?

Emilyniltä ei heru myötätuntoa saati ymmärrystä muita ihmisiä kohtaan ja se jos joku on tasapainottomuuden merkki. Toivottavasti moinen yksinapaisuus ei siirry äidin esimerkin kautta lapsiinsa.

Emilynhän se juuri kirjoitteli kissan kokoisin kirjaimin, miten ei kestäisi elämässään toisen lapsen tuomaa vaivaa, kun yhdenkin kanssa on niin toivottoman raskasta. Ja pam, niinpä onkin pikkufrouva raskaana uudelle miehelleen, jolla on puoli- vuotias vauva puolestaan toisen naisen kanssa.

Tällaisen ihmisen kommentit kannattaa siis täysin jättää omaan happamaan arvoonsa ja jättää kommentoimatta!! Elämä opettaa Emilyniä kovalla kädellä jo pelkästään tässä raskausasiassa.

Millainen on ihminen, jonka pää ei kestä edes yhtä lasta? Eikö sellaisen ihmisen toinen raskaus anna aihetta suureen huoleen?

Se sitten tästä Emilynistä!! Miettikääpä te muutkin!!

Onko tää Emilyn entinen Helmiäinen, kirjoitustapa ja tyyli on yhtä rumasti töksähtelevä kuin hänellä?!

Mulla herui tässäkin ketjussa erittäin paljon myötätuntoa tälle puolustuskyvyttömälle, 8-vuotiaalle pojalle, jonka monet kommentoijat tuntuvat sivuuttavan täysin..! Ja myötätuntoa ei tosiaan heru ihmisille, tässä tapauksessa äidille, joka on antanut lastaan kohdella tuolla tavoin :kieh:

Äitikin on tunteva ihminen siinä missä lapsikin!! Järkyttävää tuo sun mollaaminen toista ihmistä kohtaan joka tulee avautumaan ja pyytämään APUA!!!!!!

[
Heh, kiitos vain rehellisyydestä :D Minä arvostan tuollaista selkärankaisuutta että asia sanotaan suoraan noin mustana, eikä vittuilla harmaana.
Ei toki tarvitse pitää, mie en ossoo sinusta mielipidettä sanoo, oon ollu monesti samaa mieltä, joskus taas eri linjoilla. Mutta tykkään mieluummin, ainakin tuon tunnustuksen jälkeen :laugh:

:D :D :D :flower: :flower: :flower: Vakkari harmaana, ei oikein sovi mulle :D Suora puhe, on harvoin kaunista, mutta se joka siihen noin osaa suhtautua, ei voi olla paha ihminen.

[

:D :D :D :flower: :flower: :flower: Vakkari harmaana, ei oikein sovi mulle :D Suora puhe, on harvoin kaunista, mutta se joka siihen noin osaa suhtautua, ei voi olla paha ihminen.

Tuo sun suora puhe aiheutti sen, etten voi sinusta enää missään keskustelussa pahaa ajatella :D Tää on sitä, mistä minä tykkään :D

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Mitkäs ne oli sen miehen hyvät puolet? Vai onko niitä? Siis miksi olette yhdessä?

Mies osaa olla hyväkin ja onki siis kaikille! Mutta nyt menny TAAS ihan kummaksi ja en hyväksy tuollasta käytöstä! Nyt kyllä tuntuu etten löydä yhtään mitään hyvää puolta :| Raivoa vaan täynnä..

Mä en ihan taas tajua miksi piti hankkiutua raskaaksi tällaisessa tilanteessa?

Tilanne EI ollut tällänen sillon ja kyllä mä lasten kans pärjään.

Minunkin mies on usein isoille lapsilleni (11v ja 9v) tuollainen.Ja varsinkin jostain syystä pojalle.

Mutta hän on mahtava isä omille lapsilleen joita meillä on 2 (siis meidän yhteisiä), tekee mukisematta kotitöitä (paljon), on hyvä keskustelemaan jne jne jne.Hänessä on siis todella paljon enemmän hyvää kuin huonoa.

Surettaa, kun hän vaatii koululaisilta virheettömyyttä. Hekin ovat vielä lapsia. Välillä heillä on kuitenkin tosi hauskaakin keskenään, miehellä ja lapsilla.

Olen puhunut asiasta suoraan miltä se minusta ja lapsista tuntuu.Mies ei ilmeisesti näe tekevänsä väärin.Hänet on kasvatettu niin että suorittamalla saa rakkautta.

Eron paikka tämä ei ole, minulla on luxus-mies, mutta ymmärrän ap:tä vaikkei meillä ihan niin paha tilanne ole.

Munkin mieheni vaatii esikoiseltani paljon, ja on joskus tätä mollannutkin. Mutta meillä tilanne kyllä johtuu täysin siitä, että mieheni ei ole ollut lasten kanssa ennen tekemisissä. Hän ei osaa hahmottaa, mitä minkäkin ikäisen lapsen kuuluu osata tehdä, tai minkä pituisia matkoja tämän ikäinen jaksaa kävellä. Lisäksi kun aikoinaan 3-vuotiaani puhui täydellisiä lauseita, hän kuulosti huomattavasti ikäistään vanhemmalta. Minun on siis pitänyt muistuttaa lapsen olevan vielä lapsi. Mieheni on kasvanut ja kypsynyt vanhemmuuteen tässä uusioelämässä, hän on pyytänyt lapselta ja minultakin käytöstään anteeksi ja aidosti välittää myös siitä minun esikoisestani, on isänä myös tälle tässä kodissa.

Ihan tavallisessa perheessäkin käydään varmasti linjauksia siitä, mikä on oikea tapa kasvattaa, toinen esim. hyväksyy luunapit ja tukistukset ja toinen ei.

Minusta lapselle pitää turvata turvallinen kasvuympäristö, mutta se ei tarkoita sitä, että virheitään ei voisi korjata.