D Dacapo Jäsen 05.08.2007 354 0 16 24.10.2007 #1 tekee taas tuloaan ja pää on ihan tyhjä lahjaideoiden osalta. Poitsu nyt 2 vee niin ois mukava kuitenkin väsätä jotain itse tehtyä, ainakin edes se kortti Antakaapas viisaampana ideoita.. =)
tekee taas tuloaan ja pää on ihan tyhjä lahjaideoiden osalta. Poitsu nyt 2 vee niin ois mukava kuitenkin väsätä jotain itse tehtyä, ainakin edes se kortti Antakaapas viisaampana ideoita.. =)
D dosmi Aktiivinen jäsen 02.01.2007 5 097 0 36 24.10.2007 #2 Laitan nyt tähän samaan et mistä sais hyviä itsetehtyjen korttien vinkkejä?
A Aurinkokunta Aktiivinen jäsen 01.11.2006 11 030 1 36 Kouvolan peräkylä 24.10.2007 #3 Kortithan on aina mukavia askareltavia. Anna pojan piirtää kortti, tai valita lehdestä mieleisiään kuvia ja liimatkaa niitä korttipohjaan. Ja lahjaksi vaikka hansikkaat... ajatuksena, että isi tarkenee sit myös ulkoilla pojan kanssa
Kortithan on aina mukavia askareltavia. Anna pojan piirtää kortti, tai valita lehdestä mieleisiään kuvia ja liimatkaa niitä korttipohjaan. Ja lahjaksi vaikka hansikkaat... ajatuksena, että isi tarkenee sit myös ulkoilla pojan kanssa
M minä vaan Vieras 24.10.2007 #4 joitakin askartelu vinkkejä löytyy perhekerhon sivuilta. käys kurkkaamassa. ja myös tiimarin sivuilla on jotain ohjeita
joitakin askartelu vinkkejä löytyy perhekerhon sivuilta. käys kurkkaamassa. ja myös tiimarin sivuilla on jotain ohjeita