Isänpäivä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pompula81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pompula81

Jäsen
08.10.2006
289
0
16
Mitäs kivaa olette keksineet isälle?
Meillä ensimmäinen isänpvä ja nyt lahjaksi tilasin tyttäremme kuvalla hiirimaton ja laitan kauniiseen kehykseen heidän ensimmäisen yhteisen kuvan-voi sitten työpöydälle laittaa,mutta jotain pientä lisäksi haluisin..
Annatteko yleensä itseltänne jotain lahjaksi vai viittaako lahja lapseen enemmän?

Minä tilasin lastenvaunuihin sen rekkarin. Ja lisäksi ajattelin mennä ostamaan seppälästä vaatteita. Sinne on nyt tullut isi vaatteita, vaikka minkä näköistä. Meillä myös ensimmäinen isänpäivä. Mutta itseltäni ostin pienen lahjan myös. Mistä tilasit tuollaisia, onko muita kun hiirimattoja ??

Meillä kans eka isänpäivä ja halusin ostaa jotain erilaista, josta jää muisto. Aion kyllä kertoa sitä antaessa, että seuraavina isänpäivinä tulee jotain halvempaa... Ostin kihla/vihkisormuksen rinnalle kultasormuksen, johon kaiverretaan pojan nimi ja jos tulee lisää lapsia, niin myös sitten heidän nimensä tms. Eli ideana on että sit miehellä on vihkisormus ja lapsisormus. Toivottavasti tykkää...

Minä ostan jotain pientä ja lapsiin liittyvää. Mieheni ei ole minun isäni, joten en anna omaa lahjaa. Lapset ovat vielä niin pieniä, että eivät vielä osaa itse lahjaa hankkia, joten ostan heidän puolestaan jotain pientä. Olemme sopineet näin mieheni kanssa ja sama koskee äitienpäivää. Omalle isälleni kyllä ostan omissa nimissäni (+lasten) jonkun lahjan. Tänä vuonna mies saa lasten kuvasta teetetyn hiirimaton. Maksaa Eiri-kuvassa 12 eur + toimituskulut alk 1 eur. Aikaisemmin on saanut mm valokuvakehyksen, jossa esikoisen kuva. Esikoinen myös askarteli tänä vuonna kortin.

Mä aattelin ostaa sellasen ISÄ-yökkärin.En muista missä sellasen näin....Mut se tai olla Blakc Horsen "tuotantoa". Onks kukaan nähny missään kaupassa sellasta? Aattelin lähtee perjantaina etsiskelee.... =)
Meillä on kans eka isäinpäivä. Ja mä ostan niinku tytön puolesta,kun eipä hän sellasia vielä ymmärrä.

Papalle tuli ostettua ehkä hieman tyyris paita (32 ekee), mutta kun oli niin ihana kuva tytöstä ja papasta ja kun on ensimmäinen lapsenlapsi etc. :saint:
Omapaita.fi sivuilla kandee käydä tutustuus ihmeessä....

tilasin hiirimaton extrafilmiltä..11,95e + 4,95postikulut..sekin lahja meni pilalle,kun en saanut niiden sivuille siirrettyä uusia kuvia,joten jousuin valitseen aiemmin teetettyjen joukosta..kirosin kyllä et kuinka mikään ei tietokoneen kanssa onnistu :| Niillä hienoja canvastauluja,julisteita & tabletteja mahdollisuus tilata.

Toi sormuslahja oli ihana-ei voi vain meillä toteuttaa kun ei ole pappi aamenta sanonut niin kihlasormuksella mennään vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja maypo:
Mä aattelin ostaa sellasen ISÄ-yökkärin.En muista missä sellasen näin....Mut se tai olla Blakc Horsen "tuotantoa". Onks kukaan nähny missään kaupassa sellasta? Aattelin lähtee perjantaina etsiskelee.... =)
Meillä on kans eka isäinpäivä. Ja mä ostan niinku tytön puolesta,kun eipä hän sellasia vielä ymmärrä.
Olen nähnyt Hobbyhallin kuvastossa ainakin...
Mä ostan miehelle Hackmannin Matador paistinpannun, jolla voi liekittää...

Mun mies toivo Tom Cutlerin kirjaa 211 asiaa, jotka joka äijän pitäisi tietää. Toisena kovana vaihtoehtona Jouni Hynysen Rakkaudella Hynynen. En o vielä päättäny ostanko jomman kumman noista vai jonku täysin yllärin, josta on aikasemmin ohimennen maininnu.

Etsin itekin eilen netistä isänpäivä ja joululahjaideoita ja löysin tälläsen sivun:

www.millanoora.com

Sieltä saa kultaisia ja hopeisia riipuksia ja avaimenperiä, johon voi painattaa esim. lapsen kuvan. Halvimmat oli n. 25 ? sis. kaiken mahdollisen, myös postikulut.
5.11 mennessä kun tilaa, niin ehtii isänpäiväksi.

Hei kiitos PikkuMyy loistavasta ideasta, mun ukko varmaan diggais tosta Hynysen kirjasta B) Enpä tiennyt että tommosta onkaan. Saa nähdä "säästänkö" se kuitenkin joululahjaksi, kun ei tässä kotihoidontuelle juuri tippuneena ole kauheesti varaa shoppailla.

Mukin tilasin shoppi.fi:stä vauvan kuvalla isänpäiväksi. Toivottavasti ehtii ajoissa tulla..

Vaarille askarrellaan yhessä kortti, ei sen kummempaa.

Meillä tehdään jalanjälkipaita :)
Painan ensin paperille tytön jalanjäljet sormivärillä, sitten skannaan sen koneelle ja tulostan silityspaperille (tai mitä nyt onkaan).
Toivottavasti tykkää!:)

Meillä tehdään jalanjälkipaita
Painan ensin paperille tytön jalanjäljet sormivärillä, sitten skannaan sen koneelle ja tulostan silityspaperille (tai mitä nyt onkaan).
Toivottavasti tykkää!"

Saako tota silityspaprua mistä kaupoista? Toimiiko kaikissa tulostimissa ja niiden omilla väreillä?

Tilasin miehelle kristalliavaimenperän, jonka lasin sisään jotenkin laserilla laitetaan mustavalkoinen kuva isukista ja tytöstä ja kuvan yläosassa lukee isi ja tytön nimi. Lisäksi siinä on led-valo jolla saa valaistua kuvan =) Hinta 17,25?.

Yhteistyössä