Isänpäivä lahja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotkotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotkotus

Vieras
Huomena se taas on, se kaupallinen kotkotus, jolloin suomen isät saavat mitä kummallisimpia lahjoja läheisiltään.

On isejä, jotka viettää sen yksin, on isejä jotka saavat suuren perheen vieraakseen, niin kuin pitääkin.

Mutta se lahja, jonka etenkin vaimot, kihlatut, tyttöystävät sun muut naiset hommaavat, ovat yleensä aivan turhaa kamaa tai kaupallista krääsää.

En tiedä pahempaa, kun avata paketista se tavallinen villapaita joko kirjan tai suklaalevyn kera.

Se on yhtä kiihoittava kuin ostais naiselle sen tyypillisen Nanso-yöpaidan, kun muuta ei ilkeä katella.

Siis naiset, tehkää itsellenne ja miehillenne palvelus, ostakaa itsellenne jotain kaunista, hemasevaa päälle tai alle, ja antakaa se isälle lahjaksi sillä erotuksella että te pidätte niitä pitsejä eikä isä.
Kyllä isän silmä lepää teitä katsellessa ja lasten kortteja lukiessa.

Mä luin justihi aamusella lehestä notta isäälle vois ostaa semmoosen karvanpoistovehkehen jolla poistetaha nenäkarvat!

Oiskoo se mitä?

Mulle vissihi ostettas äitienpäinä paratkones kainaloota ja muutaki varte...

Alkuperäinen kirjoittaja ilimi:
Mä luin justihi aamusella lehestä notta isäälle vois ostaa semmoosen karvanpoistovehkehen jolla poistetaha nenäkarvat!

Oiskoo se mitä?

Mulle vissihi ostettas äitienpäinä paratkones kainaloota ja muutaki varte...

kun tuokin vempele jo on, niin keksis paremhata.
Kaipa se maaliman turhin kapistus olis tään päivän lajha, jota vielä keksitään.

Minä ostan isälle aina nimpparilahjaksi ja isänpäivälahjaksi sukat ja suklaata. Synttärilahjaksi konjakkipullo ja kukkia. 78-vuotiaalla on kaikkea ja rahaa pankkitilillä monta kertaa enemmän kuin meillä lapsilla yhteensä, joten ihan turha ostaa mitään "turhaa" kun hän voi ostaa itse mitä haluaa eikä koskaan esitä mitään toivomuksia vaikka kyselisi. Ihan tyytyväinen taitaa olla lahjoihinsa.

Nytkin ostin isälleni huomiseksi henkkamaukasta nipun mustia sukkia ja kaksi levyä Brunbergin tummaa suklaata kun se on hänen herkkuaan. Isä tarjoaa kakkukahvit.

Alkuperäinen kirjoittaja n48:
Minä ostan isälle aina nimpparilahjaksi ja isänpäivälahjaksi sukat ja suklaata. Synttärilahjaksi konjakkipullo ja kukkia. 78-vuotiaalla on kaikkea ja rahaa pankkitilillä monta kertaa enemmän kuin meillä lapsilla yhteensä, joten ihan turha ostaa mitään "turhaa" kun hän voi ostaa itse mitä haluaa eikä koskaan esitä mitään toivomuksia vaikka kyselisi. Ihan tyytyväinen taitaa olla lahjoihinsa.

Nytkin ostin isälleni huomiseksi henkkamaukasta nipun mustia sukkia ja kaksi levyä Brunbergin tummaa suklaata kun se on hänen herkkuaan. Isä tarjoaa kakkukahvit.

Kun iskää muistaa iskän eläessä, iskä muistaa sitten testamentissa...
Also, so gehts das leben!

No niin.... mies oli tyytyväinen kun sai kolmet pitkät alushousut ja kolmet sukat, dresmanilta ostetut.
Ne olivat tyttäreni kans ostetut.
Tulevat tosa päivällä syömään ja jälkiruaksi on hämähäkkiverkko kakku.

Alkuperäinen kirjoittaja Anni62:
No niin.... mies oli tyytyväinen kun sai kolmet pitkät alushousut ja kolmet sukat, dresmanilta ostetut.
Ne olivat tyttäreni kans ostetut.
Tulevat tosa päivällä syömään ja jälkiruaksi on hämähäkkiverkko kakku.

että mies osaa teeskennellä tyytyväisyyttä, on sen verran fiksu ettei kerro totuutta.
Että naiset osaavat olla mielikuvituksettomia olentoja.

Ei ihme että mies näkee päiväunia siitä oikeasta naisetsa joa ei tuputa pelkkiä villasukkia joka lahjaansa.

Ai jaa, ja miksiköhän meillä siitä huolimatta menee aivan mahtavasti ja seksikin luistaa niin hyvin, että oksat pois.
25-vuotta hyvää avioliittoa takana ja toivon mukaan saman verran edessä.

Yhteistyössä