ISÄNPÄIVÄ LAHJA PINO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:saint: Ei mitään tietoa.
Pitä eka selättää nuo ristiäiset ja pojan 2v synttärit.
niin voishan sitä sit ostaa vaikka suklaata. Jos siihenkään jää rahaa ;)

Pappa varmaan on onnnellinen jos lasten lapset tulee käymään ja antaa sisuaskin.

Pitää yrittää jotain miettiä. Mut ei ole nyt ihan päällimmäisenä mielessä tuo lahja.

ostin isä-tekstisen t-paidan. tylsää, mutta ah niin käytännöllistä. Papalle laitan vaan suurennetun kuvan kesältä. toimittaa lähinnä kortin virkaa. Miehen isälle en ole keksinyt mitään, todennäköisesti mies ostaa jonkun raha-arvan.

Minä kävin eilen tilaamassa semmosen valokuvamukin. Kuvaan ahdettiin kaikki seittemän ipanaa ja sitten se kuva tulee siihen mukin kylkeen :heart: Ja sit lapset tekee koulussa viel jotain omiaan tietty, suklaata pitää ostaa, sukkia ja saunakaljaa. Meil on tämmänen kolmen S:n traditio ollut vuosia jo. Pappoja ei sit ookaan, hautakynttilät viedään haudoille.

Alkuperäinen kirjoittaja VenlEmi:
juu olis kiva saada vinkkjä... :)
Ja sit utelen teidän mielipidettä,
ollaan tytön isän kanssa erottu ni onko mun homma hommata tytön puolesta exän isälle, eli vaarille, lahja....?

ei ole kyllä se jo tossa kohtaa on isän homma hommata isälleen lahja hoida sinä vaan omat sukulaiset ja mies hoitaa omansa jollei sitä vielä ymmärrä niin kyllä se kohta oppii.

itse ostan omalle miehelle Juha Vuorisen kirjoja muutaman meinasin hommata tykkäs niin kovin siitä yhdestä minkä luki ja omalle isälle kudon villasukat appiukolle hmmmm en tiiä mies saa keksiä jotain ja isopapalle viedään levy suklaata ja kuva lapsenlapsenlapsista

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä kävin eilen tilaamassa semmosen valokuvamukin. Kuvaan ahdettiin kaikki seittemän ipanaa ja sitten se kuva tulee siihen mukin kylkeen :heart: Ja sit lapset tekee koulussa viel jotain omiaan tietty, suklaata pitää ostaa, sukkia ja saunakaljaa. Meil on tämmänen kolmen S:n traditio ollut vuosia jo. Pappoja ei sit ookaan, hautakynttilät viedään haudoille.

Me ostettiin viimevuonna lahjaks, pojan kuva tietty kyljes.. :heart:

mail

Yhteistyössä