Olen maailman huonoin lahjojen keksiä? Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pörrösukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valokuva tai muuta lapseen liittyvää / lapsen tekemää (jos lapsi on jo niin iso) olis ihana.

Jos ei mitään lapseen liittyvää saa aikaiseksi, ovat aineettomat lahjat musta seuraavaksi parhaita. Palveluja, kultturia. Teaateriliput, leffaliput, hieronta tms. Jos on liian kallista, leivo jotain itse.

Edellis vuonna ostin kaikille kummeille ja isovanehmmilla isot jätti pyyhkeet ja sitten niihin kirjailtiin Kummitäti, Mummi.... Viime vuonna saivat tarhakuvan ja huovaste tehdyn tontun. Tänä vuonna saavat tämmöiset:
http://www.lahjakas.fi/product_catalog.php?c=19

Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Hakusessa kiva lahja kummeille? Ei siis raksuta yhtään. Periaatteellisena en halua mitään älyttömän kallista vaan jotain kivaa muistamista.

Et kyllä mitenkään voi olla maailman huonoin ostaja, kun se on minun mieheni!! Ellei mies sitten satu palstailemaan täällä..

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija vain:
Hakusessa kiva lahja kummeille? Ei siis raksuta yhtään. Periaatteellisena en halua mitään älyttömän kallista vaan jotain kivaa muistamista.

Et kyllä mitenkään voi olla maailman huonoin ostaja, kun se on minun mieheni!! Ellei mies sitten satu palstailemaan täällä..

Minä nimittäin en todellakaan keksi mitään kivaa - mielikuvitus ja taiteellisuus puuttuu eli askartely yms. jutut ei synny tältä äidiltä.

no mitäs se on sulle ostanut? :D

Minkäikäinen sun lapsi/ lapset on? Lapset voi pistää tehtailemaan taidetta, vaikkei itsellä mielikuvitus hersyisi. Tai tekemään joulutarinan. Jos ei osaa vielä kirjoittaa, mutta jaksaa keksiä ja kertoa, niin sähän voit toimia kirjurina...

Sinooperista ostat sellasia avaimenperiä joihin voi sisälle laittaa esim pienen valokuvan. Sinne lapsen kuva ja se on siinä. Kulkee aina mukana :)

Esim mukia en veisi siksi, että mukeja on aina kaikilla kaapit täynnä jo valmiiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jaana:

no mitäs se on sulle ostanut? :D

Vuosien varrella on ostanut jos jonninmoista seinälle ripustettavaa posliinista nallea (mikä tarkoitettu kun vauva syntynyt) ja en enää edes muista mitä kaikkea. Nykyisin kerron jo tarkasti mitä haluan, enkä anna miehen sooloilla yhtään lahjojen suhteen. Minä myös ostan lahjat molempien suvuille, kun miehellä ei oikeasti ole mitään järkeä niissä lahjoissa. Saattaisi ostaa vaikka sukkahousut appiukolle yms. Äitinsä on aivan samanlainen, meidän lapset saa aivan outoja lahjoja, mutta ajatushan se on tärkein! Ja ihania ovat molemmat!

Yhteistyössä