H
hmm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja g:Ei voi kuin ihmetellä miksi pitää tehdä lapsia tuollaisen paskaläjän kanssa!!??!!
Kun tapasin miehen, hän ei käyttänyt päihteitä ollenkaan. Kuten sanoin, päihteiden käyttö tuli täysin yllätyksenä. Muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen alkoi lisääntynyt alkoholinkäyttö, sitten työttömyys ja kunnon alkoholinkäyttö, ja kun muutimme erilleen, alkoi myös muiden päihteiden käyttö.
Tää on aina tätä. Mitä johtopäätöksiä voi vetää siitä kun KAIKKI paskaläjien kanssa lapsia tehneet plussalaiset kertovat siitä ihanasta ihkusta tulleen paskaläjä vasta kun ovat menneet kimppaan sen niin fiksun plussamamman kanssa?
Itse tiedän kyllä tapauksen, josta tuli nk. paskaläjä vasta usean yhteisen vuoden jälkeen. Ja tapahtumaketjun käynnistäjänä oli pitkä työttömyys.
Joistakin jostain syystä vaan tulee noita, meitäkin on moneen junaan. Itse esim. lähtisin opiskelmaan uutta ammattia, jos töitä ei löydy. Mutta jotkut taas tuntuvat menettävän jotenkin kaiken, varsinkin usein miehet, kun työ menee alta. Työ on aika suuri määrittelijä siinä, mitä me ollaan. Varsinkin näin Suomessa.
Joten ei nyt suoraan kannata kaikkia leimata juuri sellaisiksi, mitä sinä itse olet kokenut.