L
"Little me"
Vieras
Lapseni on isänsä luona vain 1 viikonloppu kuukaudessa, koska hänellä on alkoholin kanssa ongelmia. Isällä muuttuu naisystävät kädenkänteessä ja heillä (naisilla) on usein omia lapsia. Lapsemme tutustuu siis usiin lapsiin noin 6 kk välein, sitten niitä ei enää näy koskaan. Olen huolissani siitä mitä tämä tekee lapselleni, kun hän näkee että isällä vaihtuu usein kumppani. (nyt neljäs nainen meneillään vuoden sisällä). Ja he elävät "perhettä" sen ajan kun se kestää.
Vaikuttaako tämä lapsemme tulevaisuuteen ja miten?
Mitä voin tehdä asialle? Ja miten voin selittää lapselleni että en tiedä niistä vanhojen tyttöystävien lapsista mitään missä ne ovat nyt.
Itse olen naimisissa ja täällä Lapseni näkee että sama kumppani pysyy paikoillaan. Mutta olen silti huolissani, voiko lapseni ottaa mallia isästään myöhemmin elämässä?
Vaikuttaako tämä lapsemme tulevaisuuteen ja miten?
Mitä voin tehdä asialle? Ja miten voin selittää lapselleni että en tiedä niistä vanhojen tyttöystävien lapsista mitään missä ne ovat nyt.
Itse olen naimisissa ja täällä Lapseni näkee että sama kumppani pysyy paikoillaan. Mutta olen silti huolissani, voiko lapseni ottaa mallia isästään myöhemmin elämässä?