Isät mukana

tannn
meilä ei mies oo käyny neuvola käynneillä kertaakaan, mutta ultraan kyllä on tullu ja maanantaina taas mennään yhdessä. :) eilen innostu niihn yhdstä vaunu tarjouksesta että olis siltä seisomalta lähteny ostaan vaunut, kopan ja siihen sopivat rattaat. :p Kyllä on alusta asti ollu ihan innoissaan! onneks, olis se aika hirveetä jos ei isä olis yhtään kiinnostunu...

Aluksi tuntui, että olen ainut, joka tästä iloitsee, mutta se on mennyt jo ohi.
Hän on tähän asti ollut innokkaana mukana neuvolassa ja haluaa olla mukana niissä kaikissa. Synnytykseen hän tulee ehdottomasti mukaan:D
Nyt rv 11+0

Mukana on yhtä vahvasti, kuin ensimmäisen kohdallakin. Esikoisen kanssa taitaa välillä touhuta enemmän isi, kuin äiti... :D Tänään rakenneultraan puolen päivän aikaan ja sinne ukko mukaan myös, vaikka ollut viime yön töissä.
Viikkoja 20+1

Meillä mies oli odotusaikana mukana enemmän ku tarpeeksi. :) Tuli mukaan jokaselle neuvolakäynnille, jopa labraanki aina, rasvas mahan joka ilta ja tunnusteli liikkeitä ja yritti kuunnella ääniäki. En oo koskaan kuullu yhtä tehokkaasta isästä, kuin mitä mun mies oli sillon, jopa neuvolassa nauroivat meille, siis mutta tietenki hyvällä. Nyt tyttö on jo melkeen 2v ja mies on edelleen hoitanu tosi hyvin, oon ollu tosi tyytyväinen ja ei mitään pahaa sanottavaa tosta lastenhoitopuolesta. Oon jopa ajatellu, että kannattaisko miehelle vihjasta päiväkodin pystyyn laittamisesta, on niin hyvä tuossa hommassa. :D

namanda
Alusta asti on mies ollut täysillä mukana raskaudessa. Joka neuvolassa mukana, paitsi ensimmäisellä kun halusin mennä yksin. Puki mulle kengät ja sukatkin jalkaan kun en itse enää taipunut. : D Hieroi mua ja piti hyvänä. Masua silitteli joka ilta ja tunnusteli pikkupojan potkuja. Stetoskoopilla kuunteli josko sydän löis. Synnytyksessä teki kaiken mitä pyysin, ja enemmänkin. Nyt poju kohta 8kk ja mies on hoitanut yösyötöt suurimmilta osin tähän asti. Nyt sitten mä hoidan vuorostaan. Jokaisessa lastenneuvolassa ollut myös mukana ja siellä hoitaa lapsen mittaukset ym. Aivan mahtava mies ja isä.

Yhteistyössä