Isäpuoli kyllästyi?

Kerron tarinani, jos löytyisi joku saman kokenut. Tapasin "unelmieni prinssin" ollessani kahd lapseni yksinhuoltaja. Tämä mies vaikutti olevan luotettava ja oikein rehti miehen malli. Hän otti lapseni huomioon ja jopa kutsui heille itseään isäksi. Kaikki tuntui olevan hyvin, kunnes... Tulin raskaaksi. Silloin alkoi tämä valtava vapaudenkaipuu, viikonlopun juhlimiset ja juomiset. Juominen alkoi perjantaina ja loppui sunnuntaina, jatkui tissutteluna arkisinkin. Samoihin aikoihin myös salaiset yhteydenotot ex-tyttöystävään ja pienet valkoiset valheet alkoivat olla arkipäivää. Lapsen syntymästä jatkuva kiukkuaminen ja raivarit, jolloin minut ja isommat lapseni haukuttiin täysin.Myös kiusaaminen ja pilkkaaminen alkoi. Olen nyt kestänyt tätä halveksuntaa, pettämistä ja valehtelua 1,5 vuotta ja nyt alan olla tarpeeksi vahva lopettamaan tämän helvettini. Pettyneenä ja väsyneenä, mutta vielä huomiseen uskovana...
 
minulla oli ex mieheni kanssa samanlainen tilanne. Hetken jo luulin että joku on seurannut sivusta entistä elämääni kuin luin tekstisi. ex-mieheni on valehdellut, petkuttanut ja huijannut rahaa toisilta. Mitään hän ei myönnä vaan vika on aina toisissa. Viinaa meni paljon ja pitkiä ryyppyputkia ja poissaoloja kotoa riitti. Erosin miehestäni pian pari vuotta sitten ja se oli elämäni onnelisin hetki. Piina jatkuu kyllä edelleen, koska meillä yksi yhteinen lapsi ja sen lisäksi minulla on vielä kaksi ekasta liitostani. Tiedän olevani häntä vahvempi ja siksi jätän hänet omaan arvoonsa vaikka ero teki kipeää...
 

Yhteistyössä