juo kyllä hanasta, mutta on sillä vesikuppi, josta osaa myös juoda.Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:Ettei sillä vaan jano ole?
juu cornari se on, ei vaan ole kovin kihara. ikää herralla on 9kk.Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:Ihana kissa, onko toi joku rex vai mikä?
et taida tuntea kyseistä rotua? sitä ei voi opettaa olemaan hyppimättä tasoilla tai olkapäillä.Alkuperäinen kirjoittaja yäk:Hyi, hyppiikö teillä kissa tasoilla? Meillä ei minnekään nouse, ei pöydille ei tasoille. En tykkäisi, pennusta opetettu. Ei tule edes sänkyyni, pojan vieressä nukkuu tai omassa korissaan.,
kyllä mun ymmärtääkseni kissat yleensä karttaa vettä ja olihan sillä tiskiharja toisessa kädessä ja kattila toisessa, etkö muka nähny? B)Alkuperäinen kirjoittaja ?:eix tuo oo ihan tavallista kissan käytöstä???ja eihän se mitään tiskannu
No ainakin meillä tuo on ihan arkipäivänen asia. =) Samoin kuin vesilätäköissä räppääminen ja tallustelu.Alkuperäinen kirjoittaja ?:eix tuo oo ihan tavallista kissan käytöstä???
Jollain tavalla olen samaa mieltä. Kissa ei meillä hypi pöydillä ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja hjjhg:ällöö..mua aina oksettaa kissaperheissä juoda kahviakin. syynä se, että nuo katit saa hieroa noita kusisia käpälöitään pöytiin, astioihin jaruokiin ja hieroa matoperseitäänkin.
kaikilla kissoillahan on matoja. kissahan toki kattaa pöydän ja keittää sen kahvinkin. ei kai sua kukaan pakota sitä kahvia juomaan, jos niin ällöttää? sä voit kertoa sen siellä kissaperheessä, miten sun mielestä on asian laita.Alkuperäinen kirjoittaja hjjhg:ällöö..mua aina oksettaa kissaperheissä juoda kahviakin. syynä se, että nuo katit saa hieroa noita kusisia käpälöitään pöytiin, astioihin jaruokiin ja hieroa matoperseitäänkin.
paitsi silloin, kun et ole kotona.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Jollain tavalla olen samaa mieltä. Kissa ei meillä hypi pöydillä ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja hjjhg:ällöö..mua aina oksettaa kissaperheissä juoda kahviakin. syynä se, että nuo katit saa hieroa noita kusisia käpälöitään pöytiin, astioihin jaruokiin ja hieroa matoperseitäänkin.
Sen jälkeen kun eräässä perheessä join kahvia kun lapsi 5v istui pöydällä paljain persustoin ja räpläili vehkeitään niin lakkasin välittämästä.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Jollain tavalla olen samaa mieltä. Kissa ei meillä hypi pöydillä ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja hjjhg:ällöö..mua aina oksettaa kissaperheissä juoda kahviakin. syynä se, että nuo katit saa hieroa noita kusisia käpälöitään pöytiin, astioihin jaruokiin ja hieroa matoperseitäänkin.
No niinpä. Mistäpä niitä kissankarvoja tulis pöydälle?Alkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:paitsi silloin, kun et ole kotona.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Jollain tavalla olen samaa mieltä. Kissa ei meillä hypi pöydillä ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja hjjhg:ällöö..mua aina oksettaa kissaperheissä juoda kahviakin. syynä se, että nuo katit saa hieroa noita kusisia käpälöitään pöytiin, astioihin jaruokiin ja hieroa matoperseitäänkin.
Sama täällä =)Alkuperäinen kirjoittaja Jamina:ja mä niin odotin koska se liukastuis sinne altaaseen
mutta aivan mainio noinkin :heart: