Isäntä teki hassun videon youtubeen kisusta.. :D

Marilii
On se vaan pöllö kissa. :D[/quote]
Mullakin on yhtä aivoton katti, mutta niin suloinen. Tässä kanssa niin ihana juttu:

http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk&feature=PlayList&p=501292C5D9D0F2F4&index=0&playnext=1

yäk
Hyi, hyppiikö teillä kissa tasoilla? Meillä ei minnekään nouse, ei pöydille ei tasoille. En tykkäisi, pennusta opetettu. Ei tule edes sänkyyni, pojan vieressä nukkuu tai omassa korissaan.,

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
Hyi, hyppiikö teillä kissa tasoilla? Meillä ei minnekään nouse, ei pöydille ei tasoille. En tykkäisi, pennusta opetettu. Ei tule edes sänkyyni, pojan vieressä nukkuu tai omassa korissaan.,
et taida tuntea kyseistä rotua? sitä ei voi opettaa olemaan hyppimättä tasoilla tai olkapäillä. :)

hjjhg
ällöö..mua aina oksettaa kissaperheissä juoda kahviakin. syynä se, että nuo katit saa hieroa noita kusisia käpälöitään pöytiin, astioihin jaruokiin ja hieroa matoperseitäänkin.

Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja hjjhg:
ällöö..mua aina oksettaa kissaperheissä juoda kahviakin. syynä se, että nuo katit saa hieroa noita kusisia käpälöitään pöytiin, astioihin jaruokiin ja hieroa matoperseitäänkin.
Jollain tavalla olen samaa mieltä. Kissa ei meillä hypi pöydillä ollenkaan.

kaikilla kissoillahan on matoja. :D kissahan toki kattaa pöydän ja keittää sen kahvinkin. ei kai sua kukaan pakota sitä kahvia juomaan, jos niin ällöttää? sä voit kertoa sen siellä kissaperheessä, miten sun mielestä on asian laita.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Sen jälkeen kun eräässä perheessä join kahvia kun lapsi 5v istui pöydällä paljain persustoin ja räpläili vehkeitään niin lakkasin välittämästä.
Toki se saattoi olla once in a life time juttu koska mä en ole siellä sen jälkeen käynyt. :xmas:

Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
paitsi silloin, kun et ole kotona. :D
No niinpä. Mistäpä niitä kissankarvoja tulis pöydälle?

Yhteistyössä