Isänpäivälahja PINO

jepu
Mä annan miehelleni Muumipappa-mukin, Haisuli-pyyhkeen ja varmaankin Homerin uuden kirjan. Lapsi tulee vasta 2-v, joten tuntuisi typerältä ostaa jotain joka olisi "muka häneltä".
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jepu:
Mä annan miehelleni Muumipappa-mukin, Haisuli-pyyhkeen ja varmaankin Homerin uuden kirjan. Lapsi tulee vasta 2-v, joten tuntuisi typerältä ostaa jotain joka olisi "muka häneltä".
Ite kans mietin tuota homer kirjaa.lisäksi ois kiva antaa joku pieni persoonallinen lahja mikä liittyis lapseen.
Harmittaa kun raha tilanne nyt huono eikä pysty oikein mitään värkkään.
Mitä vois pienellä budjetilla ostaa tai tehdä itse?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
meillä ei tuu isänpäivää tänä vuonna =( ihan sysstä siitä et mä en saa mitää äitienpäivänä ni en jaksa nähd vaivaa isänpäivästäkää!
Näin meilläkin. Itse en saa äitienpäivänä mitään, ellen viikkotolkulla etukäteen toitota että sellainenkin päivä on tulossa, ja tällöin yleensä saan lahjan, josta en itse tykkää ja mieskin sen tietää (esim. yhdistelmäkaukosäädin tai pilipali-sulkapallomailat). Niinpä ostin tänä vuonna miehelle Pentikin astioita 60eurolla - kuinka sattuikin että satun keräämään juuri sitä sarjaa! - sekä liput teatteriin: mies inhoaa teatteria! Hih, kosto on suloinen...
 
kyllänäin on
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
meillä ei tuu isänpäivää tänä vuonna =( ihan sysstä siitä et mä en saa mitää äitienpäivänä ni en jaksa nähd vaivaa isänpäivästäkää!
ihan oikein. turha oottaa jos ei ite myöskään vaivaudu
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
meillä ei tuu isänpäivää tänä vuonna =( ihan sysstä siitä et mä en saa mitää äitienpäivänä ni en jaksa nähd vaivaa isänpäivästäkää!
Näin meilläkin. Itse en saa äitienpäivänä mitään, ellen viikkotolkulla etukäteen toitota että sellainenkin päivä on tulossa, ja tällöin yleensä saan lahjan, josta en itse tykkää ja mieskin sen tietää (esim. yhdistelmäkaukosäädin tai pilipali-sulkapallomailat). Niinpä ostin tänä vuonna miehelle Pentikin astioita 60eurolla - kuinka sattuikin että satun keräämään juuri sitä sarjaa! - sekä liput teatteriin: mies inhoaa teatteria! Hih, kosto on suloinen...
HEH Ihan huippu!!
 
Mamma -82
Ostakaa vaalea t-paita ja kangas tussit. Niillä lapsi voi piirtää paitaan kuvan isälle. Meidän tytöt teki isille 30 v lahjaksi tälläset paidat ja kyllä on kehuttu :D

Taikka toinen on, että maalaa kuppiin jonku kuvan. En nyt tarkkaan tiedä niiden värien nimeä... Siveltimellä maalataan ja sen jälkeen uuniin. Tää on kyllä vähän sotkuista....
 
voipulla
Kalenteri lapsen omilla kuvilla, Lostin kolmoskausi ja lempijääkeikkoseuran sukat+bokserit.

Tuli kyllä mieleen, että ei ehkä ansaitsis, koska mäkin sain ihan pölön lahjan. Ja oli eka äitienpäivä..
 
vieras
Meil mies sai viime vuonna Roope Ankan elämä ja teot kirjan ja tänä vuonna varmaan sit sen toisen osan siitä.. Ja tais olla viime isänpäivä ku teetin miehelle t-paidan lasten kuvilla.
En ole viel ehtin oikein miettimään..
 
paapi
mä ajattelin omalle isälle ostaa valokuva kehyksen ja sit kuvaks pojun jalankuva=)oiskos hyvä?

apille aattelin tyynyliinan missä ois jalankuva ja teksti

ja ukolle mietinnässä josko t-paita missä pojan jalankuva taas kerran

 

Yhteistyössä