Isänpäivälahja :O

• Viestiketjun aloittaja "Mimmu"
  • Ensimmäinen viesti
"Mimmu"
Siis isänpäivä lähestyy enkä keksi mitään kivaa lahjaa!! Esikoinen 10 kk ja haluaisin jonkun kivan lahjan antaa! Esikoinen kun ei vielä itse mitään askartele tms! Antakaa pliis vinkkejä! Kortti on sentään jo askarreltu :)

"Vierailija"
Meillä lapset jo alakouluiässä ja askartelevat siellä jotain. Itse ostan miehelleni levyn lempimusiikkiaan ja omalle isälleni lahjakortin hierontaan. Appi vielä lahjaa vailla.

meillä näin...
Teetin t-paidat joissa isällä luki selässä iskä ------- (ja sukunimi) ja pojalla pikku------(sukunimi)
oli hauska katsella kun pojat pelasivat palloa kesällä ja molemilla oli paidat päällä...

"piksu"
Stressi pois! Minä en oikein ymmärrä miksi pikkuvauvan puolesta olisi pakko antaa lahjaa, kun se lapsi ei ymmärrä siitä itse mitään. Itse kyllä ajattelin askarrella "yhdessä" 7 kk ikäisen pojan kanssa kortin isukille. Kotona ei ole mitään maaleja millä voisi painaa käden jäljen, joten ajattelin antaa pojalle väriliidun käteen, josko hän saisi vetäistyä muutaman viivan korttipahville. Aion leikata pahvista sydämen, jonka kiinnitän toiselle pahville ja kiinnitän korttiin vielä valokuvasta leikatun pojan kasvokuvan. Saa nähdä tuleeko hieno vaiko eikö. Jos jollain on parempia kortti-ideoita, otetaan vastaan...

"hoppetossa"
Meidän poika 1v10kk valitsi tänään h&m:ssä hupparin isälleen. Esittelin värejä ja turkoosin hupparin kohdalla poika innostui ja pyysi saada hupparin tangosta :)

"vieras"
Meilläkin isi saa itsetehdyn kortin ja kännykkätelineen (varmasti tosi kätevä kapistus..), ja sit käytiin ostamassa huppari. Ja tehdään kakku, ja lapsi saa koristella.

jio
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin...;22435368:
Teetin t-paidat joissa isällä luki selässä iskä ------- (ja sukunimi) ja pojalla pikku------(sukunimi)
oli hauska katsella kun pojat pelasivat palloa kesällä ja molemilla oli paidat päällä...
jaa.. kuitenki olisit mieluummi kattonu sitä ukkoos munasillaan.

Mä ostin "perinteisen" lahjan miehelleni, pitkät kalsarit, suklaata ja arvan :LOL:
Ei meillä ole yhteisiä lapsia edes, mutta isä hän nyt kuitenkin on..

Omalle isälleni tehtiin pojan kanssa joku vuosi kakku. kakun päälystin marsipaanilla, mihin poika sai maalata elintarvikeväreillä, tuli ihan kiva, voin yrittää kuvan kaivaa jostain esiin.

Omalle isälle sekä appiukoille ostettiin viskpullot. (Lasten tekemät kortit niiden saatteena)
Mies saa akkuporakoneen miehen ja lasten yhteiselle majatyömaalle.*
Lapset tehneet omat kortit ja lahjat kerhossa.

(*Naulapyssy olisi ollut ehkä enemmän tarpeen, mutta mies on "käsityötaidollisesti rajoitteinen" ja olisi kuitenkin ampunut jonkun sillä pyssyllä. ;) )

Yhteistyössä