tälläsii määki miettisin ainakin jos ois sellanen tilanne. mut tytön isä ei oo pitäny öitä, käy meillä katsomaassa silloin tällöin pari tuntia. oon kyl sitä mieltä et jos on isällä harvoin niin sais kyllä järjestää menonsa siten et pystyy olemaan niitten lasten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2004 klo 09:03 tiitu77 ja tyty 02 kirjoitti:ettekö pelkää että äitipuoli kasvattaa juuri sillai kuin itse että ikuna kasvattais?? mistä tiedät että se kohtelee hyvin lapsiasi ym ym????
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2004 klo 20:13 Ammu kirjoitti:Enkä usko,että kukaan lapsistaan välittävä isä (ei mun ukko ainakaan) ottais ees semmosta uutta naisystävää,joka ei hänen lapsia hyväksyis...Älkää nyt sitten suuttuko kukaan.... =)
Hui!No toivottavasti hän on poikkeus,joka vahvistaa säännön...Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2004 klo 02:44 Isänrakkaus kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2004 klo 20:13 Ammu kirjoitti:Enkä usko,että kukaan lapsistaan välittävä isä (ei mun ukko ainakaan) ottais ees semmosta uutta naisystävää,joka ei hänen lapsia hyväksyis...Älkää nyt sitten suuttuko kukaan.... =)
En suutu mutta minun oma isäni pisti välit poikki minuun kun hänen uusi tyttöystävä ei pitänyt minusta. Että näin, oli pakko sanoa.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel