\
Kauhia mies sullaAlkuperäinen kirjoittaja 27.03.2005 klo 12:59 Unicorn- kirjoitti:Täällä mies on vielä koulunpenkillä, kylläkin enään vaan reilun viikon. Päättötyötään tehnyt viimeset pari kuukautta, eli ollut vaan kotona. Meidän neiti on torstaina kuukauden vanha ja mies on vaihtanut 2 vaippaa. Takapuolta ei ole pessyt kertaakaan. Ja jos vauva itkee yöllä ja hän herää ja on tosi kiukkunen. Yksikin aamu sanoi vauvalle et olet sitte hiljaa et isi saa nukkua!! ja jos mä vaan makaan sängyssä ku vauva alkaa itkemään niin mies et tee elettäkään et nousis katsomaan mikä on hätänä. Ei ennen ku sanon et eikö hänkin välillä vois katsoa. Ja sitte työnnetään väkisin tuttia suuhun mutta ei meidän neiti välitä tutista yhtään. Hyvä esimerkki miehestäni, meille on tulossa noin tunnin päästä vieraita mutta mies nukkuu vielä! Olen yksin pistänyt kaiken kuntoon. Mitään kotitöitä ei saa tekemään ilman kun että käskee 10 kertaa. Ja miehen äiti sanoi mulle joskus kun oltiin heillä ja mies makasi siellä sohvalla ja käskin sen nousta ylös että anna sen maata ku sillä on kotona niin raskasta!! Että näin meillä.