isän "naisystävän" rohkaisevat kommentit

-Toivottavasti se sitten on terve

-Muistat sitten synnytyksessä huutaa vaan paljon se helpottaa kun on kauheet kivut. Niin ja kätilöt voi joskus olla itse p**keleitä.

-Se se vasta on kamalan tuntuista kun rinnat turpoaa, on niin kipeet että.

-jaa, että kestovaippoja. Mun tyttäreni käytti niitä lapsellaan joskus ja sillä paloi kaikki iho ihan rikki niistä kamalista flanelleista.

-Pilttiin laitettiin 70-luvulla jotain myrkkyjä.

-Ja minähän se kävelin vielä päivää ennen synnytystä 10 kilsan lenkkejä.

-Toisen lapsen lasketun ajan laskivat väärin, syntyi kuukauden myöhässä. Menin sairaalaan ja antoivat pelkkää risiiniöljyä ja lähettivät kotiin.

-minä se laihduin raskaana ollessani.

Niin että nämä on ne ainoat kommentit mitä olen häneltä saanut, lapsen pitäis syntyä parin viikon päästä. Kuvitelkaa, ei ole edes onnitellut :). Harvalla on tällaista tyyppiä edes anoppina.


 
luulenpa että ongelmat muodostuu heidän kahden välilleen kun isäni kuitenkin on tosi onnellinen tullessaan papaksi ja toista ei voi vähempää kiinnostaa meidän lisääntyminen. Eli pappa saapi käydä varmaan aika paljon yksinään vauvelia katsomassa ja veikkaan että eripura syntyy heidän välilleen viimeistään silloin. Nämä kommentit on toki lausuttu tämän naisen suusta aina silloin kun isäni ei ole paikalla, yllättävää.

ei pelkoa että päästäisin lähelle vauvaa..
 
Vitsi mikä noita-akka!,Ihan selvästi kateellinen, pelkää että kun vauva syntyy, hän jää vähemmälle huomiolle, tottakai lapsenlapsi on papalle tärkeä.
Älä välitä!, tuollaisia maailmaan mahtuu, älä tosiaan päästä lähelle vauvaa...ja toivotaan että pappa tajuaa jättää tämän naikkosen, ei tosiaankaan kuulosta että olisi kaikki kotona.
Koita kestää =)
 
onpa kamala akka, siinä on vaan se että se kun ole vauvalle mitään sukua ja saattaa olla mustasukkanen tms niin jotenkin sillain ymmärtää sen motiivit olla kuspää. Mulla itelläni on p.....anoppi, sitä en millään sisäistä koska sehän on oikeasti sukulainen jonka pitäisi tukea eikä aiheuttaa mielipahaa. No, tiedä noista kaikista p.....akoista, niitä on maailma pullollaan.
 
Sain OMALTA ÄIDILTÄNI hyvin samanlaisia kommentteja.

Kolme päivää synnytyksestä ihmetteli, kun mulla oli noita ylipaino-ongelmia raskauksien aikana. Hän kun on aina laihtunut raskauksien aikana. Rintanikin ovat kuulema menneet pilalle imettämisestä.

Noin 8 kk:n kuluttua on mulla ollut samat farkut, kuin ennen raskautta.

Niin, että kyllä äideistäkin löytyy :LOL: :LOL:
 
vieraana
Ihan normaaleja kommentteja, kertoa omia kokemuksiaan ja sillä tavalla jakaa asioita odottavan äidin kanssa. Isän kumppanin mielestä ehkäpä sinä et sitten anna hänen kokemuksilleen ja kertomuksilleen arvoa - kolikolla on aina kääntöpuolensa! Antakaa ihmiset kaikille tilaa olla oma itsensä, ja huomatkaa, että maailmassa on muitakin kuin minä itse ja se kasvava vatsa. ;)
 
heko heko
juu normaalia tekstiä hyvin itsekeskeiseltä ihmiseltä, näitähän riittää. Aina vertailemassa ja tuomassa julki kuin´ka itse on onnistunut paremmin siinä ja tässä ja tuossa :LOL:
 
Ehkä hänelle tuli mieleen oman raskautensa aikaiset asiat, en nää niissä mitään pahaa jos kertoo miten on ennen ollut. Eihän se tarkoita että sinun pitää tehdä/käydä samoin.
Mitä pahaa jos muistelee entisiä aikoja, voi olla ihan hyväkin että tietää miten on ollut ennen ja kuinka hyvin on nyt.
Sehän on aivan yleinen toive että lapsi olisi terve.
Hormoonit sulla hyrrää, vai etkö oikein itse hyväksy isäsi naisystävää, kuultaa vähän semmoinen läp.i =)
Onnea elämääsi ja hyväksy muittenkin mielipiteet mielipiteinä.
 
no huh huh mitä vastauksia oot joiltakin saanu, niinku tolta edelliseltä mummelilta..mä täällä itsekin tuore äiti jolla "hormonit hyrrää" YMMÄRRÄN SUA! Ok, se on totta että ne hormonit tekee meistä herkempiä tällä hetkellä, sehän on just niiden tarkoituskin hitsi vie! Joten näiden mummeleiden pitäisi se tiedostaa ja välttää tuollaisia outoja kommentteja. Säästäisivät ne sitten vaikka muille ihmisille kun tuoreille äideille. Mutta, jos joku todella välittää, ei harkitsemattomia kommentteja latele, ainakin mun kokemuksen mukaan.
 
minun isäni naisystävä vaikuttaa hyvin samantyyppiseltä. kun tyttömme syntyi niin ei edes onnitellut vaan katsoi happamasti kun isäni halasi ja onnitteli minua. kommentoi myös siihen kun minulla oli paino noussut aika reilusti että sitä se teettää, itse kyllä en lihonut juuri ollenkaan.
 
Älä pahoita mieltäsi, ei ne kommentit ainakaan asianyhteydestä poistettuna ja ihmistä tuntematta pahoja olleet. Osa oli varmasti ns "totuuksia", itselläni rinnat turpoivat aluksi, mutta sitten helpotti. Synnytyksistä kuulet varmasti maan ja taivaan väliltä, jollain "helppo" ja jollain "kamala", kuten myös raskausaika (voi olla tuo kymmen kilometrin lenkin vertaus ihan siksikin että toteaa itse päässeensä helpolla, ei se tarkoita kommenttina sitä, että toinen olisi huonompi).

Raskausaikana varsinkin naiset ovat kiinnostuneita painonnousustasi, uteluita ja kommentteja kuulet suoraan ja hullulta kuulostaa kysymys "lihomisesta". Jos paino ei nouse lainkaan tai laksee, silloin laihtuu todellakin, ja siinä ei mitään järkeä ole. Se on äidin hyvinvoinnista ja voimavaroista pois.

Ehkä hän ei tiedä miten suhtautua? Älä välitä, ehkä tahtomattaan tekee tökerön vaikutuksen?
 
Lapsen synnyttyä tulet varmaan saamaan vinkkiä siitä, miten SINUN kuuluu hoitaa OMA lapsesi, onhan hänellä kokemusta, jota sinulla ei ole...Kestämistä, kun muut "tietävät" paremmin oman tilanteesi kuin sinä...
 

Yhteistyössä