Isälle joululahja

Tänään pääsen Jumboon asti shoppailureissulle, tarkoituksena ostaa suurin osa lahjoista. Mutta voi helkatti mitä tuolle isäpapalle voi ostaa? Mitä voi ostaa ihmiselle, jolla on jo kaikkea ja jolla on myös rahaa ostaa kaikki mitä haluaa.

Isäni on muutenkin "tylsä" ihminen, ei harrastuksia, eikä muutenkaan juuri tee mitään. Isäni on yrittäjä, viettää päivät töissä ja kotiin tullessa jämähtää tv:n ääreen. Elokuvia hänellä on hirveästi, sen lisäksi myös kanavapaketti mistä löytää kyllä katsottavaa eli ei edes mitään tuommoista lahjaa voi hankkia.
Häneltä kun kysyy, hän sanoo että ei tarvitse hankkia mitään, eikä ainakaan mitään krääsää. Mutta haluaisin kuitenkin muistaa jotenkin. Menemme hänen luokseen vieläpä jouluna niin en viitsisi tyhjin käsin mennä.. Kyllä muutkin sisaret jotain ostaa. Sen lisäksi hän ostaa meidänkin perheelle kunnolla lahjoja (vauva, minä ja mies), joten tympisi sanoa etten nyt sitten hankkinut hänelle mitään.. Etenkin kun on niin tärkeä ihminen koko meidän perheelle.

Argh voiko olla näin hiton vaikeaa :(
 
Miten olisi, joskin perinteinen, hierontalahjakortti tai joku hemmottelu juttu tai sitten elämysjuttu: benzihyppy ensi vuodelle tai kylpyläsetti tms, jota isäs ei ostais ehkä itse vaikka rahaa olisi, mutta saattaisi kuitenkin tykätä noista.

Tai jos on yhtää viinaksiin päin niin ainahan joku laadukas viski/konjakki tms lämmittää sielua :)
 
Mä vaan tiedän ettei hän lähtisi mihinkään hemmottelujuttuihin tai muutakaan.. :/ Tekisi kyllä hyvää hänelle tuo, kun ovat vasta eronneet äitini kanssa ja työkin on stressaavaa. Mutta tunnen hänet eikä kyllä menisi.. Noita pelejä ollaan osteltu joka vuosi kyllä, mutta siellä ne lojuu kaapissa. Tuon eron jälkeen isäni ja veljeni ovat aikeissa siivota koko iso talo ja roudata kaikki turha pois, siksi eivät kaipaa mitään ylimääräistä sinne lisää. Ymmärrän kyllä miksei, kun siellä on jo kaapit ja kellarit täynnä turhaakin turhempaa tavaraa. Ehkä mä tosiaan ostan jonkun laatuviskipullon ja jotain muuta erikoisempia herkkujuttuja ja pistän ne koriin ja sellofaaniin. Kaippa Stockan herkkupuolelta jotain löytyisi..
Harkitsin kyllä ehdottavani että tekisin vaikka joululaatikot joulupöytään lahjana, nyt kun eron jälkeen hälle jäisi hirveästi yksinään hommaa noiden kanssa. Mutta en ole koskaan noita tehnyt ja entäs jos ne eivät onnistukaan :D
 

Yhteistyössä