Isälle 50v lahja ideoita?

  • Viestiketjun aloittaja Lähenee
  • Ensimmäinen viesti
miu iskän synttärit oli vasta ja se sai lahjaksi mm. verenpainemittarin, mäyräkoiran(puisen missä voi kuljettaa kaljaa), ryppyvoidetta, viskiä,konjakkia, rahaa, lahjakortteja, tinatuopin yms yms... me ostettiin sille porukassa uus kännykkä.
 
kesänlapsi
Alkuperäinen kirjoittaja Lähenee:
Mun isä nuorekas ja talo jo sisustettu eli ei huonekaluakaan.
Isot lapset antoi mulle ja kuopukselle lahjaksi viikonlopun paikallisessa kylpylässä! Oli ihanaa!
Ystäväni oli ehdottanut, koska enhän ilman kuopustani lähde juuri mihinkään - enkä ainakaan nauttimaan synttäreitä!
Siis kyse oli minun 50-vuotislahjasta!
Oli ihanaa olla hemmoteltavana ja astua valmiiseen pöytään!
 
nuorekas
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Kiikkutuoli? :D
Älkää hyvät ihmiset ostako kiikkutuolia, kylläpä tuntee itsensä vanhaksi!
Itselläni tosin oli sellainen kolmatta odottaessa, oli hyvä istua ja kuunnella potkuja!
Itse olen jo 50+ mutta korkeintaan jotain 70-80 voi pitää vanhana. Näin se vain menee, ikäraja ylenee kun itselle ikää tulee!
Muistan kun itse joskus kaksvitosena suunnittelin eroavani ja ottavani "vanhemman" miehen, 35 olisi silloin ollut hyvä ikä. Olen kyllä myöhemmin eronnut mutta enää enää tuo ikäero ei tuntuisi missään!
 
vieras
me koottiin isälle 50-v lahjaksi sellanen valokuva-albumi missä oli kuvia kuvia sen lapsuudesta siihen päivään saakka,etenkin kaikista tärkeistä tapahtumista kuten lasten syntymät,häät jne..ja sit kirjoteltiin sinne kaikkea. Sai myös lahjaksi esim sellasen pelipaidan jossa luki sen syntymävuosi..
 
kesänlapsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
me koottiin isälle 50-v lahjaksi sellanen valokuva-albumi missä oli kuvia kuvia sen lapsuudesta siihen päivään saakka,etenkin kaikista tärkeistä tapahtumista kuten lasten syntymät,häät jne..ja sit kirjoteltiin sinne kaikkea. Sai myös lahjaksi esim sellasen pelipaidan jossa luki sen syntymävuosi..
Hieno lahja, todella arvokas!
Itse tein 50-vuotis korteista sommitellen taulun, säilyy loppuiän!
 
Netta
Alkuperäinen kirjoittaja kesänlapsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
me koottiin isälle 50-v lahjaksi sellanen valokuva-albumi missä oli kuvia kuvia sen lapsuudesta siihen päivään saakka
Vähän samalla idealla valittiin kuvat isän eri elämänvaiheista, sommiteltiin "ryhmäkuvaksi" ja teetettiin aito maalaus, siis ryhmäpotretti. Se oli myös tosi hauska lahja!:) Sisko tilasi netissä, en muista palvelun nimeä, mutta varmaan löytyy googlella kun laittaa "kuvasta aito maalaus" tms.
 

Yhteistyössä