Imelda
Olen reilusti 3-kymppinen nainen, mieheni pian 44-vuotias, ollaan onnellisesti naimisissa ja lasta yritetty saada alulle vähän toista vuotta. Miehelläni on ennestään aikuinen lapsi, mutta mies on tyypiltään hyvin poikamainen ja ikäistään nuoremman oloinen. Kuitenkin mies muistaa joka käänteessä vitsaillen valitella "vanhuuttaan" ikään kuin olisi jo toinen jalka haudassa. Minua se lähinnä huvittaa, mutta viime aikoina olen ruvennut kuitenkin ajattelemaan, että jospa hän oikeasti tuntee itsensä vanhaksi, ehkä vähän jopa epäilee jaksamistaan pienen vauvan kanssa.
Onko täällä kenelläkään kokemusta "kypsällä iällä" isäksi tulleista miehistä? Olenko ihan turhista huolissani? En taitaisi tosin itsekään ihan mikään teiniäiti enää olla, mutta omasta mielestäni kuitenkin ihan sopivan ikäinen, eikä miehenikään minun mielestäni ole vielä liian vanha. Vai olenko nyt ihan turhaan ottamassa itselleni tästä ikäasiasta paineita?
Onko täällä kenelläkään kokemusta "kypsällä iällä" isäksi tulleista miehistä? Olenko ihan turhista huolissani? En taitaisi tosin itsekään ihan mikään teiniäiti enää olla, mutta omasta mielestäni kuitenkin ihan sopivan ikäinen, eikä miehenikään minun mielestäni ole vielä liian vanha. Vai olenko nyt ihan turhaan ottamassa itselleni tästä ikäasiasta paineita?