äitix3
tähän tuloksseen päädyin sukulaispariskuntaa katosessa.
äiti imettää ja vauva itkeskelee.
isä ryntää heti kyseleen tuleeko,paljonko riittikö.
äiti tästä hermostuu ja siitä vaikutus maidon tuloon.
isä tuo tuttelia:SYÖTÄ varalta.
isä kommentoi ettei jaksa kuula itkua.
äiti syöttää varalta 2vko ikäistä joka selvästi itkee jo väsyä kun lisä maito myös itkettää.
pikkuhiljaa tutteli valtaa tilansa.
äiti panikoi kun ei tiedä vastausta isän kysymyksiin riittävyyestä.
kk päästä tilanne oli että vauva söi pullosta koko tetran kerralla,nukkui koko yön ja ISÄ tästä ylpeänä kertoi kaikille kun meilä ei tuo imety onnistunut.äiti oli kyl harmissaan.ISÄ vaihtaa vaipat,syöttää yms.äiti kertoo pelkäävänsä että alkaa tuo vauva öisin valvoa tai aiheuttaa harmia ISÄLLE.
2kk alolitettiin vellit varalta isän toimesta ja kiinteät 4kk menee jo kaikkea.
huvittavinta on että ISÄ kyselee meiltä nukkuuko teillä samanikäinen yöt.joo ei nuku on rinnalla 1-3krt.VOI kamala!Mä en kyl jaksais tuota tämä isä toteaa. vastasin kyl että ei minunkaan mies jaksaisi jos imettäisi mutta meilä minä imetän eikä mieheni.
Ja näin totean että isät voi pilata imetyksen varsinki ekan lapsen kanssa!
neuvoloihin pitäis saada imetysopastusta ennen synnytystä ja FAKTAA paperille isään uppoavassa muodossa!
äiti imettää ja vauva itkeskelee.
isä ryntää heti kyseleen tuleeko,paljonko riittikö.
äiti tästä hermostuu ja siitä vaikutus maidon tuloon.
isä tuo tuttelia:SYÖTÄ varalta.
isä kommentoi ettei jaksa kuula itkua.
äiti syöttää varalta 2vko ikäistä joka selvästi itkee jo väsyä kun lisä maito myös itkettää.
pikkuhiljaa tutteli valtaa tilansa.
äiti panikoi kun ei tiedä vastausta isän kysymyksiin riittävyyestä.
kk päästä tilanne oli että vauva söi pullosta koko tetran kerralla,nukkui koko yön ja ISÄ tästä ylpeänä kertoi kaikille kun meilä ei tuo imety onnistunut.äiti oli kyl harmissaan.ISÄ vaihtaa vaipat,syöttää yms.äiti kertoo pelkäävänsä että alkaa tuo vauva öisin valvoa tai aiheuttaa harmia ISÄLLE.
2kk alolitettiin vellit varalta isän toimesta ja kiinteät 4kk menee jo kaikkea.
huvittavinta on että ISÄ kyselee meiltä nukkuuko teillä samanikäinen yöt.joo ei nuku on rinnalla 1-3krt.VOI kamala!Mä en kyl jaksais tuota tämä isä toteaa. vastasin kyl että ei minunkaan mies jaksaisi jos imettäisi mutta meilä minä imetän eikä mieheni.
Ja näin totean että isät voi pilata imetyksen varsinki ekan lapsen kanssa!
neuvoloihin pitäis saada imetysopastusta ennen synnytystä ja FAKTAA paperille isään uppoavassa muodossa!